SANA EL SIA Zobārstniecība - Nekvalitatīvs darbs, slikts serviss.
Pašu drošības, veselības labad iesaku apiet šo zobārstniecību ar līkumu!
Šī zobārstniecība ir domāta tikai veciem cilvēkiem, kuri vēlas par lētākām naudām risināt problēmas mutē un, kuri vadās pēc principa, ka tik ir kaut kas uz kā var uzkost!
Šis kantoris turpat kabinetā pieņem skaidru naudu no pacienta, kura, starp citu, par to pašu veikto viņu pakalpojumu pie katra zobārsta atšķiras, veic mistiskus pierakstus kladē un piekodina par doto milzu atlaidi, tādējādi cerot, ka ir veikts abpusējs darījums un pacients nepieprasīs kasē izsistu čeku vai citu pierādījumu par veikto maksājumu.
Pat, ja nāksiet pēc pieraksta, katru reizi gaidīsiet ilgāk par 1,5h un vēl viņas var atļauties sūtīt klientu atpakaļ mājās un likt nākt krietni vēlāk, un nevienam pat nenāks prātā tīri cilvēcīgi atvainoties.
Attieksme ir diezgan neprofesionāla visos iespējamajos veidos un augstprātīga arīdzan, jo uz vietas strādā uzņēmuma īpašniece un pašas meita, kuras atļaujas brēkt uz padotajām pacienta klātbūtnē un par pacienta neapmierinātību par izdarīto darbu atbild ar tekstiem kā "Ai, nu, būs labi, pieradīsi" vai arī "Ja es būtu zinājusi, nebūtu piekritusi darīt šo darbu."
Pašai un paziņām ir pieredze, ka šīs zobārstniecības darbs jāiet pārlabot pie citiem zobārstiem.
Esmu pārsteigta, ka šāds uzņēmums vēl aizvien eksistē, jo interesēs ir tikai nauda, nevis kvalitāte vai apmierināts ar veseliem zobiem klients!
Komentāri (5)
Pilnībā piekrītu!
Esmu dzirdējusi sliktas atsauksmes arī.
Žēl, ka šī sūdzība nav arī krievu valodā, jo mērķauditorija iestādei ir krievu valodā runājoši cilvēki.
Ieteikums autoram! Veselības inspekcijai ir mājas lapa, kurā var iesniegt sūdzību.
Paziņai nomainīja kroņus, kuriem bija atbilstoša forma un krāsa, bet tie bija no metāla un vēlējās uz emax, katrs maksā 250 euro.
Pirmajā pielaikošanas reizē tika piedāvāti absolūti izmēram neatbilstoši (starp zobiem milzīgas! starpas) un ZILI kroņi.
Tai vietā, lai izrunātu un labotu problēmu, zobārste tikai ierosināja, ka blakus esošie ir jābalina un izteica komentārus par citiem zobiem, tādējādi novēršot uzmanību, kad paciente sašutusi apjautājās, vai tie zilie kroņi, viņasprāt, vispār ir mutē liekami un adekvāti, tikai, tad zobārste piekrita un negribīgi atzina, ka tie izskatās kā mironim un apsolījās izlabot.
Otrajā pielaikošanas reizē zobu forma atkal jau katram zobam citāda un krāsa arīdzan, bet zobārsti pierunāja naivo paziņu, ka viss ir kārtībā un izskatās viss ļoti labi un viņa pieradīšot.
Kad paziņa atrādīja man un citiem, mēs bijām pārsteigti par rezultātu un to kā cilvēkiem vispār nav kauna par to prasīt naudu.
Paziņa nosūtīja bildes īpašniecei, kas turpat uz vietas strādā kā zobārsts un bija lietas kursā par notiekošo, un palūdza atgriezt naudu, par ko saņēma atbildi, lai nāk, ja grib, bet kroņi tiks noņemti, kas nozīmē, ka viņai nāktos kādu laiku staigāt bez kroņiem, kaut arī dodamās turp, viņai bija metāla kroņi.
Vai tādos gadījumos ir jākonsultējas ar Latvijas zobārstu asociāciju?
Varbūt kādam ir līdzīga pieredze.
Ja nepatīk kā izskatās,tad par to ir jāsaka uzreiz. Un nav jāļauj likt uz cementa.
Starplaikiem ir pieejami pagaidu kroņi,lai nav jāstaigā bez zobiem. Ja zobārsts atsaka palīdzību,jāvēršas pie vadītāja. Ja prasa naudu atpakaļ, tad jā, kroņus ņem nost un atdod naudu. Ja neizdodas atrisināt situāciju ar zobārstu,tad jāvēršas nevis asociācijā, bet veselības inspekcijā.