Rimi - Zādzības
Esiet modri Rimi veikalos, it īpaši Origo, kur Rimi apmeklē visādi kropļi. Sanāca tā, ka apmaksāju pirkumu, bet, devos sakraut visu maisiņā, ieraudzīju, ka trūkst riekstiņu, kuri maksāja vairāk kā 3 eiro. Rimi darbinieki apskatījās kamerā-iepriekšējais pircējs - kāds gados jauns pāris nospēra. Nu un viss- Rimi uzskata, ka nav vainīgi. Neko nekompensēja, pat nepiedāvāja paskatīties citas kameras, lai redzētu, kur tie maitasgabali aizpisās. Publisks fui Rimi par vienaldzību un, protams, visu to sliktāko šādiem necilvēkiem. Lai aizrijas ar tiem riekstiņiem!
Komentāri (4)
Kāda tur Rimi vaina?
1) netālu no kases stāvēja apsargs, kuram izskatās, ka viss pofig. Varēja taču manīt, kā tā vecene stiepjas pāri letei, un pajautāt, vai tā tiešām viņas prece;
2) kases izkārtojums- nav pārskatāma, vispār neredz, kur paliek prece;1) netālu no kases stāvēja apsargs, kuram izskatās, ka viss pofig. Varēja taču manīt, kā tā vecene stiepjas pāri letei, un pajautāt, vai tā tiešām viņas prece;
2) kases izkārtojums- nav pārskatāma, vispār neredz, kur paliek prece;
3) kasiere varēja pagaidīt, kamēr tie iepriekšējie aizlasīsies un tad tikai sākt apkalpot mani;
4) Rimi ir gana milzīgs apgrozījums, varēja kompensēt man zaudējumus, lai nesabendētu reputāciju;
5) pat nepiedāvāja man pašai noskatīties to video. Vispār jau varēja organizēt visu Origo kameru video apskatīšanu, lai mēģinātu notvert zagļus.
Tā kā Rimi pilnībā nerūp klients. Un video viņi skatījās tikai, lai noskaidrotu, vai tā nsv pārdevējas vaina. Tad ieturētu no viņas algas.
Nākamreiz sākumā likšu visu maisiņā un tikai pēc tam maksāšu. Vienalga, ka rinda aiz manis.
Velns ar tiem riekstiņiem un 3 eiro, pēc tādas Rimi attieksmes es principiāli būtu izsaucis policiju lai iemigušie apsargi dabūtu vismaz mazliet izkustēties un izskaidrotu kā tā sanāk ka viņu acu priekšā tiek apzagts veikala klients.
Kasierēm nav pienākums sekot tavai precei. Viņu pienākums ir ieskenēt, pieņemt naudu, izdot un atvadīties. Tas, ka tev acu pierē nav, nav veikala vaina.