Rimi - Sūdzība par čekiem
19.06.2023 es iepirkos Rimī, ar savu draudzeni, viņai pie kases neideva čeku, kuru kasieris izmeta miskastē vispirms saburzīja un tad iemeta. Kad mana draudzene 2-3 reizes pajautāja un pārjautāja: kur ir čeks, tad kasieris stāvēja un bolīja acis, nesaprata ko viņam prasa. Tikai tad kad kasiere, kura stāvēja viņam blakus, pateica ka kliente vēlas čeku, tikai tad no miskastes iedeva saburzītu atpakaļ. Tas viss notika, pirms mēs aizgājām no kases prom. Kur normālā variantā ie jādod uzreiz čeks, tad netiek darīts, noteikti tāpēc ka lielākā klientu daļa neņem čekus, un tādēļ tagad tāda attieksme pret visiem!
Šodien 26.06.2023 man iepērkoties tajā pašā rimi, atkal neiedeva čeku.
Cilvēks nesaprata, ko viņam jautāja 3x skaidrā Latviešu valodā. Kādā valodā ir jarunā, lai saprastu? Pārjautāt angļu valodā?
Komentāri (5)
Varbūt ir sen laiks pieslēgt elektronisko čeku?
Cilvēks nesaprata, ko viņam jautāja 3x skaidrā Latviešu valodā. Kādā valodā ir jarunā, lai saprastu? Pārjautāt angļu valodā? - - - A ko Jūs gribat ja tur kasieri saprot tikai ukrainas valodā?
Mana sapiga tema - zagļi Latvijas valdība!
Kāpēc neesmu valdībā& Tāpēc ka neesmu ne baltijas vācietis, ne ebrejs!
Pamodaties un sapratāt tikai pēc vairāk kā nedēļas,ka vajag publicēt sudzibu?