Rimi - Slikts serviss
Jau 4 gadus apmeklēju RIMI Sigulda, un darbinieki tur vienmēr bijuši salīdzinoši adekvāti, bet šodien, ieejot veikalā un paņemot mazo grozu, ievēroju, ka man seko apsargs; iegāju kosmētikas preču nodaļā, skatījos, vai tam krēmam, ko vēlos iegādāties, ir atlaide; ieraudzīju, ka apsargs nostājies plauktu galā un skatās uz mani; paņēmu preci, ko izvēlējos, taču sajūta bija šķērma - apsargs mani acīmredzami uzskatīja par zagli! Turklāt labi, ka nebija jāiegādājas intīmākas preces, ko galīgi negribētu darīt, kad kaut kāds neaptēsts vecis blenž man uz pirkstiem. Pieļauju, ka apsargam varbūt aizdomīgas likās manas optiskās hameleona brilles, taču arī to ņemot vērā, tik nezolīda uzvešanās var aizbaidīt pircēju uz citu veikalu.
Pie reizes vēl pateikšu vienu lietu - pircēji, pārbaudiet derīguma termiņus, īpaši precēm piena nodaļā - saldā krējuma jogurtam, saldā krējuma biezpienam, jau trīs reizes priekšpusē bija nolikta prece ar vecu derīguma termiņu, vienu reizi uz to norādīju arī veikala darbiniecei, kas kārtoja plauktus; arī tas nav smuki attiecība pret klientiem.
Komentāri (1)
Neglaimo sev! Uz tevi skatījās, uz pirkstiem skatījās, tajā pašā laikā stāvēja plauktu galā. Tu taču gāji skatīties krēmu, tad kāpēc lūrēji atpakaļ uz apsargu?
Pirmā dzirdēšana ka Rimi ir pašiem savi apsargi. Nekad tāds brīnums nav redzēts. Būs jābrauc skatīties kā izskatās Rimi apsargu forma. Varu derēt, ka sūdzība nevietā, pirmkārt par to, ka darbinieks veic savus tiešos pienākumus ( viņu pienākumos ietilpst darbs gan zālē , gan kasu zonā), otrkārt par to, ka šis cilvēks nemaz nav Rimi darbinieks.