Rimi - Slikts serviss
Pasūtot preces online, tika atvesta nepareiza prece. Aizvietot pasūtītas preces pēc rimi uzskata ir bezatbildīgi, vai rimi apdoma, ka cilvēkam ir alerģijā vai konkrēta produkta ne panesamība? Tieši tāpēc tiek sūtītās konkrētās preces un to, ka jums ir kaut kur paslēpta opcija, lai izslēgt produktu aizvietošanu (mobilaja versija to apskatīt vel grūtāk) ir patērētāja maldināšana, un absolūti nekvalitatīvs serviss.
Komentāri (2)
Līdz ko pasūtījums ir gatavs, jums uz e-pastu atnāk rēķins, kur ir redzami produkti, kuri ir arī aizvietoti. Jūs varat atteikties no preces un jums klientu serviss naudu pārskaita atpakaļ. Ja neapskatat rēķinu uzreiz, bet mājās, kad esat jau pasūtījumu paņēmuši, nav jāraksta uzreiz sūdzība :D maiņu vadītājs nevar atcerēties visus pasūtījumus, kas kurā ir bijis aizvietots.
Nākamreiz varbūt brauciet paši tad iepirkties, preču komplektētājs visu dienu ir noskrējušies, tur strādā arī grūtnieces. Bet lielākā daļa klientu nav saprotoši. Pamēģiniet pati pastrādāt šādu darbu, tas nav tik viegli kā izskatās. 😉
Sūtot preci internetā ir opcija aizvietot vai neaizvietot preci, ja tā nav veikalā. Automātiski ir atzīmēts "aizvietot" pirms sūtīšanas šo opciju vajag izņemt, un tad nebūs nekādu problēmu