www.sudzibas.lv RIMI Slikts serviss

Rimi - Slikts serviss

Pasūtot preces online, tika atvesta nepareiza prece. Aizvietot pasūtītas preces pēc rimi uzskata ir bezatbildīgi, vai rimi apdoma, ka cilvēkam ir alerģijā vai konkrēta produkta ne panesamība? Tieši tāpēc tiek sūtītās konkrētās preces un to, ka jums ir kaut kur paslēpta opcija, lai izslēgt produktu aizvietošanu (mobilaja versija to apskatīt vel grūtāk) ir patērētāja maldināšana, un absolūti nekvalitatīvs serviss.

29.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

N nikkolaa 30.03.2022

Līdz ko pasūtījums ir gatavs, jums uz e-pastu atnāk rēķins, kur ir redzami produkti, kuri ir arī aizvietoti. Jūs varat atteikties no preces un jums klientu serviss naudu pārskaita atpakaļ. Ja neapskatat rēķinu uzreiz, bet mājās, kad esat jau pasūtījumu paņēmuši, nav jāraksta uzreiz sūdzība :D maiņu vadītājs nevar atcerēties visus pasūtījumus, kas kurā ir bijis aizvietots.
Nākamreiz varbūt brauciet paši tad iepirkties, preču komplektētājs visu dienu ir noskrējušies, tur strādā arī grūtnieces. Bet lielākā daļa klientu nav saprotoši. Pamēģiniet pati pastrādāt šādu darbu, tas nav tik viegli kā izskatās. 😉

E Esesmuespats 12.04.2022

Sūtot preci internetā ir opcija aizvietot vai neaizvietot preci, ja tā nav veikalā. Automātiski ir atzīmēts "aizvietot" pirms sūtīšanas šo opciju vajag izņemt, un tad nebūs nekādu problēmu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes