Rimi - Nelaipna pārdevēja
Š. G. 22. Jūlijā ap plkst.17.30 devos uz Mārupes ielas rimi, kurš atrodas Āgenskalnā. Kasē bija paveca dūšīga kasiere, kura redzot, ka man trīs reizes neizdevās novilkt rimi atlaižu karti, nevēlējās man palīdzēt. Uz jautājumu vai viņai grūti man palīdzēt, atbildēja kašķīgā tonī, sarunvalodā runājot, sāka lekties. Piebildīšu, ka veikals bija patukšs un Rinda pie Letes neveidojās. Prasīju kā viņu sauc, jo vēlos iesniegt sūdzību par “šādu laipnu attieksmi”. Kasiere atteicās man nosaukt savu vārdu! Man kā klientam ir tiesības zināt nelaipnās kasieres vārdu. Blakus atradās viņas paziņa, kura pēkšņi iejaucās mūsu sarunā un prasīja manu vārdu, kuru nekavējoties nosaucu. Abas sāka uz mani ķērkt kā trakas. Prasīju pasaukt priekšniecību, uz ko dūšīgā kasiere atbildēja, ka viņa ir viena pati un ir priekšniece.
Mani jautājumi rimi vadībai: 1) vai pārdevējai ir jāpalīdz novilkt rimi atlaižu karti, ja pircējam tas neizdodas, un ja pircējs to lūdz?
2) vai pārdevējam pēc klienta prasības ir jānosauc savs vārds (es jau neprasu kodu) ? Tiesa, pārdevējai kaut kas bija piesprausts pie darba apģērba, taču tas bija aizlocījies un es to nesaredzēju.
3) vai pēc klienta lūguma pasaukt veikala vadību, tas ir jāignorē? Tādā gadījumā kā atrisināt uz vietas veidojošos konfliktu, ja augstprātīgā pārdevēja atsakās pasaukt kādu no vadības?
Komentāri (1)
Ja personalam bus tada attieksme pret saviem darbiniekiem ar katru dienu cietis arvien vairak klientu cilvekiem galva ir viena doma ka nomaksat rekinus un izdzivot nevis ka uzsmaidit klieentiem paprasiet kadas algas sanem par sedesanu biroja 6 stavi un kadas mes baltie vergi sava zeme..