Rimi -Mols - Tukšas vitrīnas
Regulari ieperkos rimcika Mola, tacu pedeja laika negribas uz turieni iet. Galas stenda no ritiem ap 9, un it seviski pec 17 nav galas, vistu. Ta vien liekas, ka sinis nodalas pardevejas ne vien it ka strada, bet gul. Bet ko dara miesnieki, ari gul? Ik reiz kad ieperkos vitrinas ir tuksas . Tur atrodas 15 sparnu, un tik pat daudz skinkisu, fileju. Un ir tikai 2 vistas. Ta tas ari bija 21 marta 2009 g. Toties ka pardevejas kulsta meli aiz letes. Vai tad uz Rimi vadibu neattiecas Min.kab .likumi. Pie kam pardeveju vajag ilgi gaidit, ka pazud iekstelpas, ta vinai viss vienalga, kas un cik cilveku stav rinda. Biezi mus apkalpo sieviete no auglu nodalas, kas redz, ka mes nelaimigi stavam un gaidam. Paldies vinai. Sini laika, ka uz vienu darba vietu stav rinda 60 cilveku, ir verts parskatit pardeveju atbilstibu ienemamam amatam. Gribas redzet pilnu vitrinu, ka ritos ta vakaros, lai butu mums izveles iespejas.
Komentāri (5)
A tev vajdzēja 16 vistas spārnus, trīs vistas???? Protams, kamēr tu stāvēji un skaitīji spārnus, šķinķus, filejas un vistas, tikmēr pārdevēja aizgāja uz iekštelpu.
Kad no taa Ministra kabineta atlaidis beidzot liekus darbiniekus, vini visi ies strādāt par to, par ko viniem sen ir jāstrāda-par apkopejam, pardevejam. Tad Jums beidzot bus liels prieks iepirkties savas vistas tīra latviešu valoda. Ja vien Jus pašu ne atlaidis no darbas... Jums kaut ka pa īsu darba diena, ja jus varat klaiņot pa veikalu no 9 un 17 . ..un lai ta butu jusu lielaka problema dzīvē
Ja tev maksatu tik cik rimikjii tad domaju tu ari nesaspringtu un domatu ko lai nozog uz majam aiznest, jo nezini vai rit vel stradasi vai ne, tur jau notiek rotesana ka ministrija..mazak skaiti stilbinjus bet palukojies uz saviem, kauns nav ar tadiem staigat???
Mjā komentētāju līmenis šeit acīmredzams.
Bet to, kas ir uzraktīts, izlasīt neprot.
Atbrauktu vadība, visas skriešus mestos vitrīnas uzpildīt.
Ja pārdevējas pašas apjēgtu, ka pilns ortiments apgrozījumu dod- attiecīgi viņu darbavietu un algu stabilitāti, bet ko nu no gaidīt.. to vien zin, kā ļutināt savā starpā un pēc iespējas vairāk no darba izvairīties..
Draudzene tajā rimi pirkusi vistas spārniņus ar atlaidi, mājās atnākot un atverot maisiņu no tā iesitās degunā kaut kāda mazgāšanas līdzekļa smaka. No tā atliek secināt, ka sāk bojāties produkts paņem vienkārši nomazgā un liek atpakaļ plauktos -lūdzu pērciet. A ja galīgi čābīgi iemarinē un uzgrillē, pārdodot kā gatavu ēšanai. Kopš tā laika es uz katru preci skatos ar aizdomām it sevišķi uz akcijas. Un Ārzemēs piemēram Vācijā krīzes laikā ceļ kvalitāti, lai piesaistītu cilvēkus (pati par sevi jau tā kvalitātes kontrole viņiem ir drakoniska) a mūsējie UZŅĒMĒJI pārdod to, ko sauc par gaisu . Atnāc mājās un izmet ārā mmmm un jūties paēdis. Un sūdzēties bezjēgā, jāiet un ar ķieģeli pa seju. Un tad uz Tevi skatās veikalā kā uz "šiziku" kad to preci grozi, lasi, apošņā, atver iepakojumu utt.Tagad ne tikai nauda jāatdot lai saņemtu kāroto, bet daļa savu nervu. Bet tas jau tā ir bijis vienmēr, tik uz šo brīdi kļuvis īpaši aktuāli. Laikam vnk nav ko likt tajos plauktos ēdamu.