Rimi - Maldinoša informācija
Darbinieki RIMI veikalā, Slokas ielā uz cenām raksta, ka ir atlaides kafijai AROMA GOLD, bet kasiere tādas atlaides nepiešķir. Citās valstīs gadījumos, ja ir neprecīza informācija uz cenu zīmēm, kasierei ir jāpārdod par tādu cenu, kas rakstīta pie preces. Tikai ne Latvijā.
Komentāri (9)
Jūs pie cenas pārbaudījāt akcijas termiņu, jo darbinieki nevar paspēt visas cenas nomainīt vienā dienā, papildus varbūt Jūs nesalīdzinājāt svītrkodu, jo varbūt bija dažādu veidu kafijas, ko pircējs pārdomājis par preci novietojis ne tur, kur cena ir uzlikta, Ja viss bija pareizi, tad kasierim bija jāpieaicina vecākais kasieris, lai veic cenu maiņu. Parastie kasieri savu cenu neievada, to izdara automātiski sistēma. Papildus, es kā kasieris, esmu ievērojis, kad daudzi nav reģistrējuši Rimi karti, līdz ar to, ja ir akcija, kas ir ar Rimi karti, to novelkot nereģistrētu akcija nedarbojas. Kā reģistrēt karti info ir Rimi mājaslapā, vai arī, Rimi karti pārdodot vai mainot, dodam papildus bukletu, kur ir visa informācija...
Klientam nav nekas nekur jāpārbauda, ja ir uzlikta cena, tad tas nozīmē ka tieši tik maksā šī prece. Ja darbinieki nespēj laicīgi nomainīt cenas tad kapēc par to ir jāmaksā pircējam? Lai tad apmaksā veikala īpašnieks ja nespēj organizēt darbu savā uzņēmumā. Kas vēl tagad nebūs, mēģinās pircējus apvainot par to ka viņi nav izstudējuši visus reklāmu bukletus ar akcijas datumiem un nav salīdzinājuši kaut kādus svītru kodus, absurds. Viss ir ļoti vinkārši, akcijas dienās uz plauktiem ir jāatrodas tikai akcijas precēm, nevis kaut kādām vecām precēm ar veciem svītru kodiem un pēc akcijas ir jānomaina cenas uz aktuālajām.
Buklets ir domāts, kā reğistrēt Rimi karti. Parasti ir gadījies, kad pircējs pat nopērk preci, kas ir bojāta, piemēram, fasētie apelsīni, kur kasieris pamana un pasaka pircējam, tik neesmu pārliecināts, kad visi kasieri. Bet es kā darbinieks un arī pircējs, iepērkoties citos veikalos, preci pārbaudu. Darbinieki ar ir cilvēki, nevis roboti. Papildus katrā veikalā ir uzlikts cenu pārbaudes aparāts, cenu var pārbaudīt pat pie Rimi termināla, kur pircēji drukā atlaižu kuponus.
Cienījamais Harman,
Jūs, pircēji, vienmēr uzskatāt, ka klientam VIENMĒR ir taisnība. Diemžēl NAV VISS.
Kasieres vēl jo vairāk nav atbildīgas par cenu zīmēm zālē, tās liek un taisa attiecīgie zāles darbinieki.
Nākamreiz pirms pērc preci, paņem acis pierē. Ir bijuši gadījumi, ka pircējs cepjas par nepareizu cenu, aizejot paskatīties, saprotam, ka cienījamais kungs paņēmis preci no pavisam cita plaukta un brēc pavisam par citas preces cenu. Neizdomāsim savas cenas, tomēr palasīsim uz cenu zīmēm ko mēs ņemam OK?
Paldies Juri par Jūsu atbildi. Tas man vēl pārliecinošāk izsaka lielveikalu attieksmi pret pircējiem. Man nav vajadzīgi jūsu aparāti cenas pārbaudei, es tagad nerunāju par sevi, man ir vienalga ir precei akcija vai nav, es ņemu to ko man vajag, tāpat arī neiespringstu par visādiem bojātiem apelsīniem. Mani satrauc tas ka jūsu veikalos normāli nevar iepirkties vecāka gājuma cilvēki, pēc jūsu teiktā lai bez kļūdām nopirktu preci ir jāiziet cauri veselai procedūrai, jāsalīdzina kodi, jāpārbauda cena uz maģiskajiem aparātiem un t.t... Pavecāks cilvēks uzvelkot brilles labi ka saredz pašu galveno cenu, nerunājot par to ka viņam ir jāmēģina salīdzināt kaut kādi kodi un jāmācās apieties ar visādiem aprātiem. Visam ir jābūt daudz vienkāršāk, redzi cenu, ej pie kases un maksā, un nav ko visu sarežģit aizbildinoties ar to ka darbinieki visu nepaspēj, tā nav pircēju vaina. Ja darbinieki nepaspēj, tad jāņem papildus darbinieki lai paspētu.
Par veciem cilvēkiem piekrītu. Pilnīgi visiem pircējiem, ka ir kāda kļūda to atrisinām, paši ejam pārbaudīt preci un cenu, ja tā cena nav noņemta, salīdzinot svītrkodu, ja tā prece atbilst norādītajai precei, to pārdodam par norādīto cenu, ja precei ir akcija bez Rimi kartes un atlaižu kupona, parasti ja vajag atlaižu kuponu, mēs paši skrienam to izdrukāt. Vari jau pamēģināt pieteikties pie mums strādāt... Pēc likuma ir teikts, kad cenas ir jānomaina līdz 2 dienām, mēs jau pa nakti nestrādājam, akcijas beidzās, tās sākam mainīt, kad kad ir jaunas akcijas, padomājat, vai to ir iespējams izdarīt, piemēram lielajos Hipermārketa Rimi stundas laikā? Kaut gan, kur garantija, kad pircējs tajā maiņas posmā, šīs stundas laikā nepaņem to preci, tad sanāk, kad Rimi ir jānodrošina tik daudz darbinieku, lai katrs atbildētu par 1000 un vairāk precēm?
Tie aparāti ir klientu ērtībai. Ja vecāka gājuma cilvēki nesaprot, mēs nākam pretī un visu paskaidrojam, nezinu kādā no mūsu tīkla veikaliem Jūs iepērkaties,bet vismaz manā darba vietā, to stingri ievērojam, jo strādājam pēc principa, kad klientam-pircējam vienmēr ir taisnība, radušos situāciju cenšamies atrisināt. Citos veikalos ir jau visādi kasieri, kuri pasaka lai pircējs skatās uzmanīgāk u.t.t.
Juri, es jau nevainoju Jūs vai kādu citu konkrētu darbinieku. Es runāju par hipermārketiem kopumā. Es pats patsmit gadus atpakaļ esmu strādājis maksimā, un zinu kā tas ir. Es runāju par to ka kopumā hipermārketiem ir jābūt draudzīgākiem pret pircējiem un darbiniekiem. Tas kā tas pašlaik notiek ir norma tikai tāpēc ka visi pie tā ir pieraduši, bet loģiski spriežot tam visam būtu jābūt daudz vienkāršāk priekš pircēja. Un ja lai to panāktu ir jāpieņem papildus darbinieki un jāstrādā nakts maiņā, tad tā tam būtu jābūt. Bet es neredzu īpašu jēgu par to šeit diskutēt, jo es šaubos ka kāds no Rimi priekšnieku kungiem vēlēsies pievienoties mūsu diskusijai. Viss ko es gribu pateikt ka es pilnīgi piekrītu sūdzības sniedzējam, un eispējams ka jo vairāk cilvēku izrādīs savu neapmierinātību, jo lielākas izredzes ka kaut kas mainīsies uz labo pusi.
Ошибка цен - Обычная практика в супермаркетах Латвии))))