Rimi - Klientu apkalpošanas limenis
Es jau zināju, jo bijusi milzīga reāla negatīva pieredze ar šo uzņēmumu, taču tādu bezprigelu negaidīju,.
Karoče, Rimi karti gribēju paizmantot, lai nebūtu jāmaksā tāds kosmoss, viena project ietvaros (pasarg dies ilgtermiņā) . Taču tā vietā lai atbloķētu to karti, viņi typa d. , ka karte bloķēta, karte netika izmantota. Un viss.
Bet risinājuma-null. Lai to atbloķētu. Nu pasakiet vai tur strādā dayni???
Bet. Ko ta var gribēt no tik slikta uzņēmuma, kurš tikai to vien māk kā kāst no šīs jau tā valsts 55 myļ. Gadā
Nu tieši tāpēc es tur kāju ar nesperu, jau no 2010 gada. Un silti neiesaku nevienam tu po rymi!!!
Ak jā, viniem kad uzrakstīju 3 sūdzības par viņu pārdevējām pie kases-bez zobiem, speķis galvā, kuras nezin, kas ir apkalpošana, vsp totāl ignore saņēmu.
Karoče, ignorējiet šito body. Neadekvāts, slīkstohss myronis. Vieglas smyltis
Komentāri (4)
sliktakā apkālpošana ever nāca no šīm: [slēpt]@rimibaltic.com
Kopš 2010. gada kāju nesper, bet raksti tikai tagad? Centies iemācīties rakstīt visus šos gadus? Diemžēl nesekmīgi. Ir cilvēki, kam nesanāk.
Rimi ir laba pelna, kaut gan man si tirdzniecibas kede ne ipasi patik. Bet tavu murga textu nav iespejams lasti vispar, un tapec pielauju tu nepelni daudz, lai rimi kaut ko teret. Un ja Rimi, nevis ri mi.
Drausmīga valoda. :D