RIMI "Damme" - attieksme briesmiga
Nesaprotu to Rimi reklamu jegu, par smaidigam pardevejam un parejo sviestu... Attieksme Dammes RIMI pret pirceju ir briesmiga...
Uzdodot vienkarsu jautajumu, turklat neko neparmetot, kadel strada tik maz kases un kadel nestrada expreskases, blakus kases sedosas kasieres sak blaut ka griboties est un tapec kases nestrada. tam visam sekoja vel vesela pamaciba, ka nav ko nakt tik daudz cilvekiem viena laika un ja nepatikot, lai ejot pameklet veikalu ar mazakam rindam...
Tada laikam tagad ir RIMI jaunais apkalposanas standarts, - ejiet citur...
Paldies, esmu sapratis, ka vismaz konkreti saja RIMI veikala man vairs nav ko darit...
Komentāri (8)
tiiet vai nee, sis nav vienigais Rimi ar tadu attieksmi... kada pazina kas strada Valmieras Rimi, stastija par ieksejo kolektivo atmosveru--70% no visiem darbiniekiem ir sads moto - ka maksa ta strada!!! ta ka secinajumus izdariet pasi!!!
Ticiet vai nee ir ari cits moto-kaa stradaa taa maksaa.ar Jusu attieksmi labi nepelnisiet.
ņemot verā kopējo bezdarba līmeni, pats uzskatu, ka ja strādā algotu darbu, tas ir jādara pēc labākās sirdsapziņas neatkarīgi no samaksas...
domāju, ka visiem darba samaksas apjoms tiek izskaidrots pirms stāšanās darbā... piekriost par tādu algu strādāt vai nē, ir katra personīgā izvēle, un ja esi piekritis, darbs jādara pēc iespējas nevainojami...
Nepiekrītu šeit rakstītajam. Strādājot zemu apmaksātu darbu, kurā no algas atvelk par katru vadības kaprīzi vai iegribu, beigās rodas variants- strādā, lai neko nesaņemtu.
Jāstrādā entās stundas, pusdienas bieži izkrīt, jo zālē daudz klientu un vajag kasieri kasē. Alga bieži nesakrīt ar nostrādāto laiku+ ir atvilkumi par dievs vien zin ko. Protams klients no malas redz tikai to, ko grib redzēt, un negrib iedziļināties citu problēmās. Bet kapēc tad pārdevējam ir jāapkalpo klients, ja reāli par to netiek saņemta samaksa? Sanāk nodarboties ar labdarību, lai tikai spodrinātu veikala tēlu un klientiem būtu labi? Tad varbūt klienti varētu sākt uzdot jautājumus vadībai- mol, kapēc jums nestrādā kases? Vadība atbild par to, cik kases ir atvērtas, nevis kasieris. Kasieris var tikt izsaukts uz darbu pat tad, kad viņam ir godīgi nopelnīta brīvdiena pēc 5 dienu nedēļas(darba laiks no 09:00-22:00), jo kāds no augšas tā uzskata.
Rezultāts- neatpūties, nepaēdis, izdzenāts kasieris, kuram alga tiek izmaksāta daļēja par spīti nostrādātajām stundām, kuram jāklausās kautkāda ofisa planktona pretenzijas, ka viņš redz ir ienācis veikalā meklēt ieganstu izraisīt konfliktu, jo redz viņam kautkas nepatīk?
Aber lūdzu- Kā jūs pret kasieriem, tā viņi pret jums! Veikalu ir daudz, jeb kārtējais slinkums paspert divus soļus citā virzienā? Dieva sindroms ārstējas pie jebkura psihiatra+ ar medikametiem un ar īpašu uzmanību pret pacientu!
To Fakts:
Davai nemuldi, Es nemāku pateikt cik tieši RIMI kasieri saņem par nostrādātām stundām, bet par iztrūkumiem viņiem naudu neatvelk, ja vien problēmas nav pašā kasē!
Ja veikala darbinieks mēģina ko "nofīrēt" tiek bez vārda runas atlaists.
Varbūt šādas situācijas ir ikdiena Maximā, IKI vai Mego, bet Rimi konkrēti Dammē tā nenotiek.
P.s. Un pilnīgi piekrītu Kalniņa k-gam par tēzi: ja reiz esi parakstījis darba līgumu, tad darba ņēmēja PIENĀKUMS ir viekt uzticētos darbus pēc vislabākās sirdsapziņas nevis kultivēt uzskatu - ā maza alga, tad jāstrādā pavirši.
Manuprāt jau pašā pamatā nepareiza pieeja, jo sākumā ir jāpierāda savas spējas un lojalitāte, bet tam sekos arī atzinīgs novērtējums un izaugsmes iespējas.
Piekrītu par attieksmi. Nezinu kā kasierēm, nav pašam nācies pieredzēt, bet pērkot gatavās gaļas produkciju apkalpo kautkāda krievuška. Piedodiet par izteicienu, kura pilnībā nejēdz latviešu valodu. Pašam nav nekādu iebildumu pret cittautībniekiem. Bet kad Tu pajautā jautājumu un tev atpakaļ neizskan nekāda atbilde, jo redz Tu nerunā viņas valodā, tas gan nav jauki. Man tikai vajadzigs lai saprot manu jautājumu. Tātad nospļāvos pateicu lai iemācās runāt latviski un aizbraucu tikai deļ tās pārdevējas uz citu veikalu lai nopirktu gaļu.
es stradaju rimi damme par kraveju. kamer nenomainijas direktore viss bija labi tagad ka koncentracijas nometne.visur ir pielikti cipi labi ka pie toletes poda nav pielikts.
Savas pricēja psiholoģiskās problēmas vajag risināt pie attiecīgā speciālista, ārstu profesijā to sauc par psihologu.
Tas tā kā sunim prasīt kāpēc viņu tik maz ved ārā, tik pat daudz kasieris var pateikt kāpēc tik maz cilvēku strādā šodien.
Pieņemot, ka sūdzības autors nav viens no tiem miljonāriem, bet dara parasta mirstīgā darbu un pats savā darbā redz, ka visam ir sava struktūra,
Sētnieks nenosaka cik bieži viņš nāks uz darbu, nedz arī var to kaut kā ietekmēt. RIMI kā jebkurš cits veikals ir kapitālistiska struktūra, kuras mērķis ir nopelnīt naudu ar maksimāli minimāliem izdevumiem. Tas protams noved pie tā, ka cilvēks kas sēž kasē, uz rokas saņem drusciņ virss eiro stundā. Alga, par kuru Rīgā nav iespējams noīrēt dz'vokli, apģerbties un paēst. Un nevajag te drst par to ko katrs izvēlās. Tas, ka šādas darba vietas vispār eksistē ir apkaunojums - un nedaudz kaunam būtu jābūt katram pircējam - ka tas cilvēks otrā pusē saņem algu ar kuru viņš nevar aiziet pie zobārsta un ka viņam jāiet pāri ielai maksimā pirkt nocenotā prece, lai pabarotu bērnu.