www.sudzibas.lv RIMI Briesmīga apkalpošana

Rimi - Briesmīga apkalpošana

Aizgāju pie pašapkalpošanās kases, pirku enerģijas dzērienu. Vismaz 5min gaidīju kamēr kāds atnāks, tad apnika gaidīt un aizgāju pajautāt pārdevējai liegai (strādāja 01.10.2024, aptuveni 12: 30) , lai pienāk un apskatās dokumentu, kad to rādiju pārdevējai, viņa to demonstratīvi izrāva no rokas un nedeva atpakaļ (man līkas, ka tikai jāpaskatās dzimšanas datums?) , piegāja pie manas pašapkalpošanās kases un dusmīgi skatījās uz mani nevis darīja savu darbu, tad dusmīgi Saka bubināt, ka viņai viss jādara un Saka mani vainot pie tā, ka viņai jādara savs darbs, es teicu, ka veikalam vajadzētu nodrošināt, ka ir kāds, kas sēž pie pašapkalpošanās kasēm un viņa Saka muldēt par kaut kādiem likumiem. Kad viņa beidzot apstiprināja visu, samaksāju, viņa aizgāja atpakaļ pie kases un citiem klientiem sāka mani aprunāt.

17 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Komentāri (3)

Velvetpopstar 14 st atpakaļ

Iespējams, ka tas nebija viņas pienākums, vajag būt saprotošam, pārdevēji nav suņi ko car dzenāt.

M Markuss Nīlanders 11 st atpakaļ

Ja strādā tirdzniecības sfērā ,tas ir jebkura darbinieka pienākums apkalpot pircēju , no tā ir atkarīga veikala izaugsme, ja nebūs zolīda apkalpošana tad arī nebūs klientu , ja nav klientu tad cilvēkiem nav alga ko izmaksāt un stundas ko strādāt ir mazāk .tad nu izdariet secinājumu , vai apkalpot laipni vai ar cinismu.

Velvetpopstar 11 st atpakaļ

Bet ne vienmēr tas ir iespējams, piemēram es strādājot pie vitrīnas nevaru apkalpot cilvēku kasē, jo tas nav mans pienākums. Un nessmu īsti tam apmācīta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes