Rimi Bauska - Bojājums
Nopirku datora austiņas Esperanza, kuras nestrādā. Nesu uz veikalu Rimi, Bauskā, lai samainītu pret jaunām vai atdotu naudu. Uz ko man atbildēja, ka nevarot, jo neesot iepakojuma. Kas tas vispār ir? Ja būtu iepakojums tad liktu atpakaļ un tirgotu tālāk? Un precei līdzi nenāca nekādas instrukcijas par pašu preci un garantijas noteikumiem. Rimi garantijas noteikumi nav atrodami.
Komentāri (2)
Un par ko sūdzība? Par to, ka izmeti iepakojumu, nepārbaudot vai austiņas strādā? Ja reiz nopirki tās iepakojumā, tad atpakaļ arī nes iepakojumā. Citādi, kas tad būs? Ieliksi ss.com sludinājumu, ka pārdod Esperanza austiņas, bet kastītē kaut kāds štrunts? Sadomāji uzvārīties?!
Vispār tāds nebija tas mērķis "uzvārīties". Kurš patura produkta iepakojumu? Nopirku, nepārbaudīju vai strādā austiņas, lietoju mikrofonu.