Rīgas starptautiskā autoosta - Kasiere Svetlana
Ja nevēlaties sabojāt sev visu atlikušo dienu, pērkot biļeti Rīgas Starptautiskajā Autoostā, dieva dēļ neejiet pie kases, kurā strādā kasiere Svetlana! Pirmkārt, viņa neklausīsies, ko Jūs sakat, mals tikai savu, pēc tam mēģinās Jums iestāstīt, ka esat teicis ko tādu, ko vispār neesat teicis, pēc tam sāks uz Jums pacelt balsi nenormālos toņos un vēl iedomāsies, ka viņai ir jebkādas tiesības sākt mācīt kā dzīvot un kas kā jādara! Kasiere pilnīgi noteikti neatstāj iespaidu, ka šai darbiniecei ir augstākā izglītība ar klientu apkalpošanu saistītā jomā, jo nu pieļaut ko tādu ir ārpus jebkuras kritikas!!! Domāju, ka mūsdienās daudzi KVALIFICĒTI cilvēki ir bez darba, un būtu pelnījuši strādāt šīs rupjās kasieres vietā!!!
Komentāri (1)
Pirmkārt nevajag jau pārspīlēt, ja kasiere nav sadzirdējusi pareizi jūsu nosaukto laiku un pieturu un pārprasa vairākas reizes kur un cikos jums jābrauc - tas nev nekāds noziegums! Jeb labāk būtu bijis, ka jūs aizsūta nepraizajā virzienā un laikā? Otrkārt runājot pa mikrofonu būs skaļāka balss cilvēkam un tas nesaucas bļaušana un Treškārt, ja Jums nav kur izgāzt savu napmierinātību ra savu dzīvi, tad nevajag savas dusmas un negācijas izgāzt uz citiem cilvēkiem!!! P.s Es arī esmu PATSTĀVĪGAIS klients autoostā un lĪdz šim NEVARU SŪDZĒTIES PAR NEKOMPETENTU ATTIEKSMI PRET KLIENTU! Vienkārši mūsdienu cilvēki ir tā jau izlaidušies, ka uzskata, ka kasieri vienalga vai veikalā vai autoostā vai kur citur nav cilveki, bet tie uz kuriem var izgāzt savas dusmas un izteikt visādas rupjības! Mnas aicinājums ir tāds mīļie cilvēki lūdzu sākumā iedomājaties sevi tā otra cilveka vietā un pēc tam jau izdariet secinājumus! Busim cilvecīgi jo mēs visi esam vienī un tikai parasti cilvēki kuri dažkārt arī var kļūdīties!!!