Mikroautobusi, kas kursē Jaunmārupe-Rīga-Jaunmārupe - Durvis
Mikroautobusi, kas kursē Jaunmārupe-Rīga-Jaunmārupe, šoferi ir ļoti rupji un nepieklājīgi-bļauj ja nav kārtīgi aiztaisītas durvis un bļauj ja durvis ir pa stipri aiztaisītas. Ja ir šāda attieksme tad vispār atsakos braukt ar šo transportu!!!
Komentāri (14)
Nebrauc! Citiem būs vairāk vietas!
Labi ka raksti sūdzību! Šādi psihie šoferi ir jāatlaiž no darba! Darba meklētāji uz šoferu vietām ir pietiekami un tie cerams ir pieklājīgāki! Ieteiktu braukt ar 10, 55 autobusu no Jaunmārupes. Mikroautobusi vispār ir mazi un nav vietas.
Arī Mārupes mikriņu šoferi ir tieši tādi paši lopi! Laikam mucā auguši!
A ko tu lauz durvis, es arī bļautu, jo savādāk jau nesaprot.
Nu ja katrs kurš salauž durvis, par to labošanu arī samaksātu, tad jau nebūtu problēmu, bet redz tur jau sanāk ka šoferim dēļ tāda Pī... ir jāzaudē sava daļa darba laika un naudas.
Inese pievaldi muti.
kādas trauslas stīgas aizskāra dvēselē?
Tiesham ja nepatik tad ari vizinies ar pensionariem autobusa!! Hulish tad kaap mikrinja??ko?? Kadreiz pameigini ari pie stures pabraukat nevis kapt sabiedriska peza!
Jautājums Muti Ciet- ko nozīmē ''kapt sabiedriska peza'' - vai tas ir tas mikriņš?
Neesmu braucis šī maršruta mikroautobusā, bet redzu kā tas notiek citur. Ir daudzi pozitīvi vadītāji (Daugavas labā krasta maršrutos), ir arī neitrālie. Pēdējā laikā neviens par duvīm nav piesējies. Kādas nu kuram tās durvis - aizsit par stipru - par traku, par vāju - "kas tev spēka nav?". Sevišķi ja mikriņi pilni, pie pieturām ledus un sniega kaudzes... Durvis ir visvairāk lietotā mikroautobusa sastāvdaļa un VADĪTĀJA vai kompānijas pienākums ir tās salabot un uzturēt darba kārtībā!!!
Sakiet lūzdu, uz kurieni Jūs rakstījāt sudzību? Vakar ļoti sapīgi nokŗītu mikriņā vadītāja dēļ!
Mārupes dzeltenie mikriņi nedod biļetes.
nu es pat nezinu, kam piekrist, jo ir tā, ka man ļoti patika Jaunmārupes mikriņi, kad vēl dzīvoju Jaunmārupē..
nu viņam ir priekšrocības un es uzskatu, ka tās kompensē šoferu negatīvo attieksmi, ja tāda ir..
bet nu var jau arī saprast šoferus, jo šie pasažieri, kuri cērt durvis, tomēr bojā šofera darba vietu, un ja tās durvis tiek salauztas, tad šoferis paliek bez darba..
bet nu ne vienmēr šoferiem vajadzētu būt tik agresīviem..
es ieteiktu firmai aplīmēt durvju logu no abām pusēm ar informatīvām uzlīmēm, kur sniegta informācija, cik bieži durvis tiek remontētas, un lūgt cilvēkus pret durvīm izturēties saudzīgāk..
bet atkal var saprast pasažierus, jo tās durvis visas nav vienādas..
vienas durvis varbūt vieglāk veras ciet, bet citas tikai ar visu spēku..
nu tiešām nezinu..
domājiet paši..
un ar tām biļetēm ir tā, ka šoferi nedod biļetes, lai vairāk nopelnītu (vismaz es tā uzskatu)
vispār.. esat tak pieauguši un beidzat lamāties..
jūsu zināšanai - man ir 14 :D
Braucu ar Jaunmārupes mikriņiem gandrīz katru dienu nepiekrītu kritikai kādu komentāros raksta. Man nav gadījies braukt ar tādiem šoferiem kuri nebūtu laipni.
Paldies šoferīšiem ka viņi var un dara šo ne vienmēr pateicīgo darbu, bet pasažieriem ieteiktu paskatīties uz sevi no malas vai paši esat laipni ?
Cik reizes redzēta situācija ka vispirms iekāpjot jāturpina saruna pa telefonu, vai jāmeklē sēdvieta un tikai pēc uzaicinājuma jāsāk meklēt nauda biļetei vai jāaiztaisa durvis. Vai tā varbūt ir augstākā pieklājības pakāpe no pasažieru puses?