www.sudzibas.lv Ratu birojs Neapmaksāts rēķins

Ratu Birojs - Neapmaksāts rēķins

SIA "Ratu Birojs " Ineses Viegliņas personā 2008.gada novembra menesi ireja pie mums transportu un vel NAU apmaksajis rekinu. Pagajusi jau 5 (pieci) menesi un uz maniem zvaniem ir tikai solijumi. ""Ratu birojs"" arī tirgo beernu ratus slikts tehniskais stavoklis un atsakas veikt remonts.
Lidz Ineseij nau iespejams sazvanities. Sadarboties ar viniem nau un nebus velesanas.

Esiet uzmanigi.

S

Komentāri (28)

J josivs 25.04.2009

Atkal?!

. ....kl 25.04.2009

DA viņš ir kautkāds slimais! Vajag viņu ignorēt un uz viņa sūdzībām komentārus nerakstīt! UN vai saita administrācija neseko līdzi, kas šeit tiek rakstīts?

S Sergejs 25.04.2009

Es sūtīju 4reizes faksu un ir tikai solījumi

P PTAC 27.04.2009

Daudz sūdzības ir tieši par RATU BIROJA nelaipno attieksmi no klientu puses.

B Biga 27.04.2009

Jā - man neatveda ratus solītajā laikā.Un tad kad atveda - konstatēju, ka nav viena riteņa!!!

J jaunāmāmiņa 27.04.2009

jā, ratu birojs haltūrē ar pakalpojumu kvalitāti, nesniedz laicīgi garantijas remontu, aizbildinās ar laika trūkumu. uzvedās agresīvi pret klientiem.

B Biga 27.04.2009

Bet riteņus vismaz izsniedz ratiem?? es savējos vēl tagad gaidu!!

B BIGs 27.04.2009

Ej ratā!

J jaunāmāmiņa 27.04.2009

Es sūdzējos par Ratu biroju PTAC, saņēmu draudu zvanu no Ratu biroja, ka tā un tā, lai es nesūdzoties

B Biga 27.04.2009

Zini, jocīgi - šie man tikko ar pazvanīja...Man palika bailes!!

X Xrjusha 27.04.2009

A man atsūtīja ratus ar bērnu tajos :(

B Biga 27.04.2009

Nu??Sūdzējies šiem??Nu tas jau nav normāli.
Nu bet labi vis maz, ka ratus atsūtīja.

D dakteris 29.04.2009

Jums taču ekrānā ir atgādinājums :
"pārbaudiet pareizrakstību, pirms ievietojat komentāru". Palieciet nopietnāki, vairāk smaidiet un tad arī tā žults Jums nebūs tik izteikta. Un, ja labi uzvedīsieties, tad šī neiroze arī pāries. Saudzējiet sevi!!

N Noliktava 07.05.2009

Jā, ""Ratu birojam"" ir tāda tieksme savlaicīgi nemaksāt rēķinus un piegādātājiem krāt parādus.
Pircēji-

N neapmierinātākliente 23.05.2009

jā, tā ir tiešām problēma. kliedz uz klientiem, kad tiek celtas no klientu puses pretenzijas.

K Kate 10.06.2009

krāpniece, nevienam neiesaku ielaisties jebkādos darījumos ar viņu.

P pufa 10.06.2009

A es nesaprotu, manā kontā katru dienu no kautkādas Ineses Viegliņās "Ratu birojs" tiek ieskaitīta nauda. Tad skaidrs, tā visa pienākas Sergejam. Serij- gaidi pārskaitīšu tev.

I Inta 15.06.2009

Nu, cienījamie anonīmie analfabēti un pārējie citādi domājošie nejauceņi, vai tiešām neapnīk izpaust savas negācijas?

P pufa 15.06.2009

a tev, Inta, neapnīk lasīt mūsu ..gācijas?

B bērnamamma 10.09.2009

Nepērcoet ABC ratus! Ak Dievs, arī man bija problēma ar Ratu Biroju, lai pildīsu garantijas saistības. Riteni ratiem nenomainīja.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes