Rasma Šopo ğimenes ārsts - Attieksme, rindas, neiedziļināšanās pacienta problēmās
Ārstam ļoti mainījusies attieksme pret pacientiem. Rindas bezjēdzīgi garas. Ja pieraksts ir vienā laikā, tad var nosēdēt rindā vēl stundu. Ārsts ignorē pacienta laiku un vēlmes! Rindā sēžot jāklausās, ka visi ir neapmierināti, ka visu laiku ir rindas, pat stundu gaidot pēc receptes. Laiki mainījušies, pat māsiņas neraksta recepti, sūta pie ārsta. Loģika - stundu gaidīt rindā, lai trīs minūšu laikā pajautātu recepti!
Ārste pati palikusi nervoza un uzvilkta. Saprotams, laiki mainījušies, bet varbūt nevajag tik daudz pacientus pieņemt, ja uz tiem pat jāpaceļ balsi?
Komentāri (2)
Ja nepatīk ārsts,tad to var nomainīt.
"bet varbūt nevajag tik daudz pacientus pieņemt, ja uz tiem pat jāpaceļ balsi?" - un kā būtu šāds variants:
- Sakiet, vai varētu pierakstīties pie ģimenes ārsta?
- Jā, tuvākais pieraksts, pēc 3 mēnešiem, 8:15.
- Bet es no rīta netieku...
- Varbūt tad pēc 3,5 mēnešiem uz 16:30
- Bet ātrāk nevar?
- Ātrāk nevar, jo ārste kļūst nervoza, kad nāk bez pieraksta. Vienam - tikai recepti, otram - nosūtījumu uz analīzēm, trešajam - izrakstu, ceturtajam - analīžu rezultātus, piektajam - pajautāt, kas par dīvainiem izdalījumiem viņa krēpās, sestajam - nesaprotamas pumpas parādījušās...
- Bet ja es līdz tam laikam nomiršu?!
- Tad palūdziet kādam no radiniekiem piezvanīt un atcelt apmeklējumu.