Proffit - Ļoti slikts serviss, iespējama krāpšana!
Tika pasūtītas 3 preces - Lcd Monitor ;keyboard; Tv, gaidījām vairākas nedēļas. Vienai no precēm bija jābūt jau 22.04, taču 27.04 tikai pēc mana zvana paziņoja, ka preces piegāde tiek pārcelta. Tam turpinājās paziņojums ar piedāvājumu par naudas atgriešanu pilnīgi visām precēm.
Kopumā tika gaidīts precīzi 20 dienas un neviena prece netika saņemta.
Pašlaik veidojam naudas atgriešanas aktu, par naudas atgriešanas ātrumu un vai tas vispār notiek šajā internetveikalā, šo sūdzību papildināšu!
P. S nesaņēmu arī nekādu paskaidrojumu par šādu rīcību.
Komentāri (3)
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/ja-prece-netiek-nor-d-taj-termi-pieg-d-ta
kur rakstīts, ka jāraksta sudzibas.lv?
Ja prece netiek norādītajā termiņā piegādāta
Ja Tu esi noslēdzis distances līgumu ar pārdevēju, tad tas izpildāms 30 dienu laikā no dienas, kad pārdevējs saņēmis pasūtījumu, izņemot gadījumu, kad esat precīzi un nepārprotami vienojušies par citu pasūtījuma izpildes termiņu – tad pārdevēja pienākums ir piegādāt preci līdz šim termiņam.
Ja Tu nesaņem preci līgumā noteiktajā termiņā un Tu vairs neesi ieinteresēts līguma izpildīšanā (piem., pasūtījuma izpildes termiņa ievērošana Tev bija tik svarīga, ka preces piegāde kaut arī ar nelielu novēlošanos zaudē jēgu un Tev šāda novēlota piegāde nenozīmē līguma izpildi), tad Tev ir tiesības uzreiz vienpusēji atkāpties no līguma (atteikt pasūtījumu), saņemt samaksāto priekšapmaksu, ja tāda ir veikta. Šajā gadījumā Tev nav jāpieņem pasūtītā, bet ar novēlošanos piegādātā prece un nav jāsamaksā tās cena.
Ja interneta veikals nav piegādājis preci noteiktā termiņā, Tev jāprasa, lai tas piegādā preci apstākļiem atbilstīgā papildu termiņā. Ja interneta veikals arī papildu termiņā preci nav piegādājis, tad Tu vari līgumu lauzt. Līguma laušanas gadījumā interneta veikala pienākums ir bez nepamatotas kavēšanās atmaksāt visas saskaņā ar līgumu samaksātās summas.
Ļoti līdzīga situācija ar Proffit.lv. 23.04.2020. pasūtīju preci, solīja 10-12 darba dienu laikā. preci nesagaidīju, tapēc šonedēļ zvanīju un man atbildēja, ka preces piegādē pārcelta no 13.05.2020. uz 25.05.2020. Ņemot vērā, ka man tas vairs neder, aizgāju uz veikalu un preci nopirku. Uzrakstīju Proffit.lv, ka esmu nopircis preci citā vietā, jo ja reiz jau vienreiz piegādes laiks pārcelts, nav garantijas, ka netiks pārcelts vēlreiz, izteicu lūgumu pasūtījumu atcelt un atgriezt samaksāto naudu, uz ko saņēmu atbildi, ka prece tiks piegādāta 25.05.2020. Tagad sanāk, ka jāgaida kurjiers, jāpaņem prece un jāved viņiem.