Prieks Tūre - Slikts serviss
Braucuens uz Maltu 15.10.2017.
1. Lidostā mūs neviens nesagaidīja. ielidojām 1.30 naktī. Pēc 30 min. gaidīšanas, zvanīju uz vienīgo pieejamo telefona Nr. - gidei Larisai. Viņa bija nelaipna un paziņoja, ka autobuss tur ir un vadītājs arī, lai gaidam. Vēl pēc 15 min. zvanīju atkārtoti un teicu, ka stāvam jau gandrīz 50 min. un te neviena nav, lai viņa pasaka ko darīt. Atkal bija vārdi, ka laikam mēs nepareizi stāvam un autobuss tur ir. Vairāk, kā 20 cilvēku nepareizi stāv ? Muļķības ! Maltas lidosta ir ļoti maza. Tur nav iespējams nepareizi stāvēt. Tikai tad, kad jau trešo reizi zvanījām gidei, viņa piekrita, ka mēs sēžamies taksometros, pa 4 cilvēkiem, un no rīta mums tiks atmaksāta nauda.
2. Piedzīvojumi turpinājās. Bija obligātā ekskursiju pakete, kurā devāmies ar jau pieminēto gidi Larisu. Uzskatu, ka gide aizmirst, ka tūristi ir samaksājuši par viņas pakalpojumiem. Parasti gids pasaka, kur ir veikali ūdens un pārtikas iegādei, kā arī pārējās nepieciešamās lietas svešā valstī (ja reiz gids ir). Pēc manas pieredzes gidi parasti tā ir darījuši. Maltā mums tika skaidrots, ka tāds slikts tūristu rajons, kurā mēs dzīvojam, tur viss ir dārgi, neko maltiešu mēs tur nevaram nopirkt utt. Regulāri stāstīja par savu ģimeni, par ko jau grupa sāka aizmuguriski ironizēt, jo nevienu tas neinteresēja. Ekskursijas bija kā izskriešana caur pilsētu un ļoti pamanāma vešana uz sev vajadzīgajiem suvenīru veikaliem. Aizstiepa pat uz veikalu, kur ir pārdošanā ir viņas gleznas. Dezinformēja pirmajā dienā, ka vietējo liķieri diez vai citā veikalā mēs nopirksim (tie ir pilnmīgi visos vaikalos pieejami).
Faktiski šo braucienu organizēja "VRK travel".
Pievienot komentāru