Premium mājas - Krāpšana
Nopirku logu tīrīšanas robotu, kurš nepatika, jo nepildīja solīto funkciju. Logus nosmērēja un neturējās pie stikla, strādāja tikai uz vada, kaut bildēs pasniedza, ka strādā uz akumulatora. Nepagāja 14 dienas, gribēju atgriezt. Teica, ka neatdos 100% naudas, bet tikai 70%, jo prece esot lietota. Proti, preci izmēģinājām, jo taču kā citādi zināt, vai tā darbojas..
Komentāri (4)
Nevajag gaidīt no robota brīnumus, ka būs labāk nekā paši tīrītu. Ja vienīgi neesat gatavi samaksāt 4 ciparu skaitli, bet tad jau labāk pašam ar slotu paoperēt.
Iesaku vērsties ar iesniegumu ECC Latvia. Šobrīd arī cīnos par naudas atgūšanu!
Pasūtīju logu robotu + lupatiņas EUR 399,00 vērtībā ( nejaušības kārtā divus vienādus preču komplektus, jo sākotnējā doma bija ņemt uz nomaksu caur ESTO, bet pārdomāju un samaksāju visu naudas summu uzreiz.) No ESTO atnāca paziņojums - kad veikšu pirmo iemaksu par preci, tad tā tiks izsūtīta. Protams pirmo iemaksu neveicu, jo jau biju pilnībā apmaksājusi preci, bet tomēr tāpat saņemu divus robotus. Tālāk jau sazinājos ar veikalu un ar Omnivas starpniecību lieko robotu atgriezu, bet te tikai sākās īstā jautrība!
Robotu, ko biju pilnībā apmaksājusi izmēģināju un konstatēju, ka tas nedarbojas kā vajadzētu:
1. Nestrādā neviena funkcija- robots braukā haotiski, līdz logu augšdaļai vienā brīdī pārstāj braukt, brauc tikai līdz vidum.
2. Manuālā vadīšana arī nestrādā- spiežot bultiņu uz augšu robots pabrauc aptuveni 10 cm un atkal brauc uz leju. Sanāk,ka vadības pultī uzspiež komandu uz augšu, sagaida, ka robots pavirzas 10 cm, viņš jāapstadina un tad atkal komanda uz augšu, tā ik pēc 10 cm.
3. Savā starta pozīcijā tas arī neatgriežas, tīra aptuveni 5 min (pusi no loga) tad atgriežas pavisam citā vietā.
4. Izsmidzināsanas funkcija nesatrādā, ne automātiski, ne manuāli)
Par šo situāciju informēju veikalu un man ieteica nomainīt baterijas pultij, tomēr rezultātā nekādu izmaiņu. Teicu, ka vēlos preci atgriezt un man lika to sūtīt uz garantijas servisu defekta izvērtēšanai - tikai tad tikšot pieņemts lēmums vai atgriezt iemaksāto naudu pilnā apmērā, ja konstatēs defektu vai 70% no summas, jo prece ir lietota. Atgriešana bija jāveic izmantojot kurjera pakalpojumus uz viņu norādīto adresi, bet uz vairākkārtējiem jautājumiem "Kurš segs kurjera pakalpojumus?" netika sniegta atbilde, tādēļ nosūtīju robotu ar Omnivu uz adresi no kuras prece tika izsūtīta.
Lieki piebilst, ka uz zvaniem man neviens neatbildēja arī saziņa caur e-pastu bija gausa, atbildes uz jautājumiem tika sniegtas izlases kārtībā.
Rezultātā kļudaini pasūtītais robots tika atgriezts 06.06.2023. un piegādāts 09.06.2023., bet naudas atmaksu saņēmu tikai 11.07.2023. Neskaitāmas reizes rakstīju un jautāju, vai robots ir saņemts uz, ko man tika sniegta atbilde, ka pagaidām viņu sistēmā atgriešana neuzrādās. Tajā pašā laikā jau sāku saņemt draudu vēstules no ESTO, lai apmaksāju rēķinu, bija jau izveidojušies soda procenti aptuveni 300 EUR vērtībā. Sazinājos ar ESTO un izskaidroju radušos situāciju, ka prece jau sen piegādāta, bet veikals nedod nekādu ziņu. Vienojāmies, ka soda procenti tiks dzēsti, ja apmaksāšu rēķinu un, kad viņi saņemšot naudas atmaksu no premiummajas, tad atgriezīšot iemaksāto summu. Beigās viss beidzās veiksmīgi un naudu no Esto saņēmu atpakaļ, lai gan tas viss varēja beigties daudz bēdīgāk, jo tika draudēts ar tiesu izpildītājiem. Šajā situācijā man paveicās ar ESTO darbinieku iejūtīgo attieksmi.
Savukārt robots ar defektu, tika atgriezts 16.06.2023. un piegādāts 29.06.2023, bet naudu 70% apmērā saņēmu tikai 28.07.2023. Pamatojums par naudas atmaksu 70% apmērā no veikala bija tāds, ka esmu atgriezusi preci uz noliktavu nevis garantijas servisu un viņiem neesot iespējams to pārbaudīt. Lieki piebilst, ka 70% tika aprēķināti no pilnas pasūtījuma summas, lai gan izmēģināts bija tikai robots 299,00 EUR vērtībā, bet lupatiņu 100 EUR vērtībā iepakojums pat netika atvērts.
Protams, ka sazinājos arī ar PTAC un man tika atbildēts, ka pat ja robotams netiktu konstatēti defekti, premiummajas nebūtu tiesību man neatgriezt pilnu naudas summu par preci, jo to nav iespējams pārbaudīt savādāk kā atverot iepakojumu un likums nosaka, ka man ir tiesības to atgriezt 14 dienu laikā no saņemšanas brīža pievienojot vai elektroniski nosūtot atgriešanas veidlapu, kas arī tika izdarīts.
Tāpēc iesaku nepadoties un cīnīties par savām tiesībām, negribu pat iedomāties no cik daudz klientiem viņiem šādā veidā jau izdevies izkrāpt naudu. Šobrīd sūdzība ECC Latvia jau ir ieniegta, informēšu par tālāko situācijas virzību
Kā jau iepriekš solīju, tad informēju par situācijas atrisinājumu. 03.08. tika iesniegta sūdzība ECC Latvia uz kuru, līdz šim oficiālu atbildi neesmu saņēmusi, bet izskatās, ka "brīnumi" notiek un 08.08. premiummajas.lv atgrieza atlikušo naudas summu 30% apmērā. Protams, nedomāju, ka no brīvas gribas, droši vien kāds ar viņiem jau paguva sazināties, bet to apgalvot, protams, nevaru. Pieminēšu vien to, ka e-pastu par to, ka naudu atgriezuši saņēmusi neesmu, šo "pārsteigumu" pamanīju tikai apskatot bankas konta izdruku, bet jebkurā gadījumā savu naudu esmu atguvusi, lai gan tas prasīja ne mazums pūļu un laika. Secinājumi ir tādi, ka sarakstīties ar viņiem un mēģināt atrisināt mierīgā ceļā ir bezjēdzīgi, izeja no šīs situācijas ir tikai un vienīgi iesniegums ECC Latvia, tad lietas ātri nokārtosies.
Lai izdodas!
P.S. Ja būs informatīvi noderīga atbilde no ECC, tad noteikti to pievienošu.
Hh