Omniva - Omniva/ Slikts serviss

Paka, kuru kurjers paņēma 21.10 un Igaunijā jau pēc izsekošanas koda atradās 22.10,pie adresāta nonāca tikai 27.10 vakarā - pēc vismaz 10 zvaniem no LV uz Omnivu un 4x no Igaunijas uz viņu ofisu. Murgs. Kā rezultātā viens no pārtikas produktiem Brieža gaļas desa neizturēja ceļojumu. Žēl par šādu servisu.

29.10.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 29.10.2021

Labdien,

Omniva vārdā atvainojamies par Jums radītajām neērtībām.
Šī noteikti nav mūsu ikdienas prakse un saprotam Jūsu vilšanos par kavēto piegādi.
Telefoniski esam ar Jums sazinājušies, lai piedāvātu kompensēt sūtīšanas izmaksas kā atvainošanos no mūsu puses.

Ar cieņu,
Omniva

L Lāsma Bule 29.10.2021

Komentāri (1)

M Mp3 01.11.2021

Nu tad jau slikta gaļa ka nestāv :D

Pievienot komentāru bildei

Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes