Portatīvo datoru serviss - Šmaukšanās
Vieni vienīgi šmaukļi. Vēlējos lai manam jaunajam lapopam visu smuki sainstallētu un nākošajā dienā būtu pilnībā lietojams.
1) Prasīju komplekso(pilno) instalāciju(tais skaitā draiveri, Tilde, ofiss, filmu kodeki..), bet viņi vienkārši uzlika Windows7 ar ofisu un tildi. Viss.
2) Internetā cena bija 15 Ls, taču maksājot prasīja jau 20 Ls
3) Pēc pāris dienām izrādījās, ka Windows pēc 30 dienām izbeigsies un tam vajadzēs ievadīt atslēgu.
Tā ka, spriediet paši; iespējams portatīvo tīrīšana un labošana ir labā līmenī, taču visu to windows un programmu, draiveru salikšanu atstājiet zinoša drauga rokās :)
Komentāri (27)
Nu pa Ls 20 var tikai pagaidu programmu ielikt. Licenzētā maksā dauuuudz vairāk.
Nu, bet tad cilvēks ir jabrīdina, ka tā būs.
Raivis tev bija noteikti iedota A4 formata lapa tur augsa ir uzlimeets kods key atslega tev to jaievada datora, karoce jazvana uz microsoft rigas biroju un janodikte to kodu tad tev teiks preti citu kodu kuru ievadisi datora un windows aktivesies uz visu laiku nevis 31 dienu, tas ir drosibas rezims ... apskaties papiros...
Es šo lietu uzticu labam draugam kas par vissu šo paņem 5Ls aliņam ko pasūkt kamēr taisa:)
Sis serviss neslavejas ne ar ko... aiznesu vinjiem datoru ar probleminju, neradija ekrans. Pec paris dienam vini man to atdeva atpakalj nesataisitu, noplesa naudu un pateica ka esot meginajushi kaut ko tur lodet. Es samaksaju, pec tam aizstiepu uz citu servisu, kur puishi jau pirmaja diena pateica, ka ne sunja tur nav lodets.
Nja, paziistama lieta.Man arii taa bija.Un arii nemaz nepabriidinaaja.:(
Man bija apliets ar alu dators un izrubijās, šis serviss bija vienīgais, kurš piekrita veikt remondarbus Rīgā un veiksmīgi salaboja to! Izlasiet noteikumus, ko parakstat pirms čīkstāt, ka kāds jums prasa naudu. Par neko jau neprasa.
Nemācēšu teikt, kā ir Rīgā, bet Rēzeknē datoru apkalpošanas birojā, kas darbojas ar nosaukumu "Tehnolink+" gan strādā kolosāli speciālisti. Domāju, ka šī uzņēmuma vadība diezi vai zin ar ko nodarbojas tā darbinieki. Izskatās, ka neiztikšu bez pamatīga skandāla, neskatoties uz to, ka šajā uzņēmumā sava portatīvā datora remontu cerēju uzticēt pazīstamam cilvēkam. Tā, kā šis cilvēks izrādījās atvaļinājumā novērst radušos problēmu paņēmās cits "speciālists". Bet stāsts tikai sākās. Jau pirmajā dienā tika paziņots, ka remonts maksās 100.00 Ls, bet ja tas esot dārgi es varot to atstāt viņiem, jo salabot neesot iespējams un kam tad vajadzīgs lūznis mājās. Acīmredzot darbinieki nedzudz kļūdījās savos aprēķinos un manās prāta spējās. Atbildēju, ka neatstāšu portatīvo viņiem un ja jau tāds nekam nederīgs lūznis, tad lai stāv mājās un nevienam netraucē. Kādu brīdi bija klusums, jo "speciālisti " jau bija paspējuši "izdevīgi" likvidēt barošanas bloku ar visiem vadiem. Protams mans lēmums neatdot datoru bija nelaikā. Rezultātā it kā salabotu portatīvo, kuram problēma bija ieslēgšanas pogā "salaboja" par 15.00 Ls. Tad izrādīsās, ka barošanas bloks ir mistiski nozudis. Pēc nedēļas tika vietā iedots kaut kas līdzīgs barošanas blokam, tipa nu piedod tavs kaut kur mistiski nozuda. Tikai šajā brīdī varēju pārbaudīt labojumus, t.i. pieslēgt portatīvo. Nākošā aina bija šoks pat visstiprākajiem nerviem. Poga strādāja, toties visas pārējās datora oriģinālās iekšas jau bija nomainītas uz velns zina kura gada lūžņiem un uz ekrāna licenzētā Windows, Ofice un antivīrusa programmu vietā ieraudzīju pigu . Ņemot vērā, ka dators bija ar visām licencēm, jo paredzēts bija darbam, gŗibētos, šo ašo puišu motivētu paskaidrojumu, kur viss palika, ja labota tika tikai poga. Bezkaunības kalngals, kas šodien valda apkalpošanas sfērās ir vienkārši prātam neaptverams, acīmredzot ar cerību, ka klients līdz galam neizprotot procesus un nevar neko darīt savas taisnības labad.
Remonts paliek remonts, bet nelicenzētu programmatūru neviens pa 20 Ls Jums neliks. Tas ir taspats, kas ielikt kaklu cilpā.
Draugi, radi un paziņas, kas Jums uzliek maksas programmatūru pa velti ir zagļi un kriminālsodāmas personas.
Un cilvēks, kas šeit taisa lielu brēku ir vienkārši mazs, neinformēts cilvēciņš, kas taisa lielu brēku, savas nezināšanas dēļ.
Tu esi microzopyta vergs.
Lieto Linux un paliec pa normal cilvi.
Tikai lameri liek vindas uz kompisiem.
Kāda šķirba par linuxu vai Windowsu! Problēma šeit ir tā, ka tas serviss ir ar ļoti sliktu attieksmi pret klientu!
Paldies! Es pie šiem noteikti neiešu!!!
Arī es esmu apčakarēta. Datoram vajadzēja mainīt cieto disku, apsolīja arī saglabāt visas programmas kas bija datorā (par to arī attiecīgi naudu paņēma). Tagad Windows rāda ka drīz beigsies un visas programmas ir uzliktas trial verijā. Viņi izmanto to, ka es no datoriem tik daudz nesajēdzu cik vajadzētu. Apkalpošana ir lieliska, bet kā var acīs skatīdamies melot ka viss ir ok. besij.
Labdien cienījamie Klienti!
Vēlos Portatīvo Datoru Servisa vārda atvainoties visiem, kam ir sanākuši kādi pārpratumi, kā arī lūgt vērsties personīgi pie PDS vadības visus, kuriem ir kādas pretenzijas mūsu uzņēmuma darbības sakarā - labprāt palīdzēs atrisināt jebkuru neskaidrību.
Pārlasot komentārus mani personīgi, kā uzņēmuma pārstāvi nošokēja komentāri par datora komponenšu maiņu uz citām neoriģinālām... varu apgalvot, ka mūsu servisā NEKAD nekas tāds nav noticis un arī nenotiks, jo darbinieku uzraudzība ir ļoti augstā līmenī, kā arī pieņemot tehniku servisā tiek detalizēti fiksēts tehnikas stāvoklis un komplektācija, kādā to nodod servisā. Pie tehnikas atgriešanas klientam tehnika tiek atgriezta 100% tādā pašā komplektācijā, kā pieņemot.
Komentārs par nelegālu programmatūru, vai Trial versijām man īsti nav skaidrs.
PDS ir pakalpojums „Programmatūras Atjaunošana”, kurš sevī ietver klienta iegādātās vai oriģinālās programmatūras uzstādīšanu no jauna. Nekādā gadījumā nav pieļaujam, ka klientam uz datora tiktu uzstādīta pirātiska programmatūra, ja klientam ir vēlme pēc kādas specifiskas programmas un viņš to nevēlas pirkt, tad vienīgais, ko mūsu uzņēmums var piedāvāt ir Trial (bezmaksas pagaidu versija testam).
Portatīvo Datoru Servisam un uzņēmumam Tehnolink+ nav nekā kopīga izņemot darbības novirzienu, PDS un Tehnolink+ nav sadarbības partneri vai kā savādāk saistīti uzņēmumi.
Situācijās, kad datora remonts nav iespējams, vai klients no tā atsakās klientam pie tehnikas atgriešanas tiek izsniegts detalizēts diagnostikas akts ar defekta aprakstu (atsevišķos gadījumos tam tiek pievienoti ari foto attēli ar defektu). Padziļinātās diagnostikas izmaksas ir LVL 10, -. Situācija, kad klientam tiek lūgts maksāt ne par ko nav iedomājama.
Ko nu vairs atvainoties, kad lieta jau darīta!!! 3 mēneši jau riņķī un piečakarētie klienti sen vairs iz zināt par šo 'Servisu" negrib.
Labi pastrādāts!!!
Sveiki!
Atsaucoties uz šo sludinājumu
http://www.ss.lv/msg/lv/electronics/computers/computers/noutbooks-and-portables/kobih.html
Vērsos pie šim speciālistiem pēc apkopes!
Apkope tika veikta ļoti ātri, itkā viss bija kārtībā.
Atnesot datoru mājās, slēdzot iekšā rādās zili ekrāni un kaut kādi angļu uzraksti, velviena lieta dartors sāk slēgties ārā pēc 20min.
Nedzīvoju Rīgā, bet dzīvoju Preiļos.
Viens brauciens man maksā tik pat cik šī apkope?
Neiesaku vērsties šajā paviršajā kantorī.
Malvine:
1. Pēc visu remontu veikšanas, tajā skaitā – pēc datorapkopju veikšanas tehnika tiek testēta un pārbaudīta . Ja dators tika pieņemts servisā uz datorapkopi, tad: 1) tika veikta termopastas nomaiņa, 2) no putekļiem tika iztīrīta visa dzesēšanas sistēma ( tajā skaitā: ventilators, radiators u.c. elementi), 3) tika veikta datora korpusa un ekrāna attīrīšana.
2. Atdodod saremontēto datoru klientam: kopā ar klientu to ieslēdz, klients paraksta tehnikas pieņemšas/nodošanas aktu ar ko apliecina, ka neizvirza nekādas pretenzijas pret veikto remontu. Ja klientam ir nekorekti strādājoša operētājsistēma vai cietais disks, par to klients tiek brīdināts.
3. Portatīvo Datoru Servisam nav informācijas par šādas problēmas pieteikumu. Klients ar vārdu „Malvīne” netika reģistrēts mūsu servisā.
Ja ir radušās neskaidrības, pārpratumi vai jautājumi, lūdzam sazināties ar uzņēmuma vadību personīgi. Vēršoties pēc papildu informācijas, lūdzam nosaukt pasūtījuma numuru.
Pateicos,
Mierpilnus svētkus vēlot,
Hmmm... dikti interesanti, kā ir iespējams tas, ka klients ir pārsteits, ka no servisa saņemtā iekārta nestrādā, ja viss, kā to raksta Oskars, tiek demonstrēts klientam klātienē kad iekārtu saņem no servisa?! Man izklausās pēc sviesta! Nu nevar tak būt tā, ka klientei visu nodemonstrēja un pēc tam viņa izliekas ka neko nezina un kaut ko izdomā!!!
Kaut kas jau nu nav izdarīts kā vajag!
Ko jus naudiet cilveki seit, ja ir kadas problemas tad versaties pa taisno servisa nevis rakstiet kaut ko te. sviests
Edvin, un ko Tu pats te lien iekšā?! Nepatīk - nenāc un neskaties!
Pagajušo nedēļu saskāros ar šo servisu, un tagad palasot komentārus, man izveidojas tieši tādi pati situacija. kauns