PDS Portatīvo Datoru Serviss - Pilnīga nekompetence

Nevēlos izplūst garos tekstos, vien īsi un kodolīgi pateikt, ka nekad un nekur neesmu saskāries ar tik nekompetentiem cilvēkiem, kā PDS. Nodevu remontā savu iPhone telefonu, kam nedarbojās sleep/power poga. Pēc dažām dienām saņemu ziņu, ka telefons ir salabots. Samaksāju 20Ls par pogas remontu, taču tajā pašā dienā konstatēju, ka telefonam nedarojas ne kamera, ne proximity sensors, ne arī gaismas sensors. Nododu atpakaļ PDS. Gaidu 3 nedēļas. Nav ziņu. Kad painteresējos pats, čalis atbild, ka nezin kas par vainu un telefonu varu saņemt atpakaļ.

Ar savu iPhone devos uz citu (svarīgi piebilst - nedaudz dārgāku servisu), kur meistars, tiešām kompetents cilvēks, skaidri un gaiši pateica, ka remonts ir veikts ļoti pavirši, pie tam sabojājot telefona mātes plati. Šķīros no papildus 50Ls (jauna sleep poga + mātes plates remonts, kas sevī ietvēra mikroskopisku lodēšanu), bet galu galā telefons strādā.

Īsumā - pārliecinājos par to, ka skopais maksā 2x. Draugi, nenesiet savas iekārtas uz PDS. Labāk nedaudz piemaksājiet, bet dodieties uz normālu servisu. Šajā gadījumā griezos iServisā.

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes