Stradiņu poliklīnika - Reģistratūras apkalpošana zem katras kritikas
Bāc, es tiešām zinu, ko nozīmē klientu apkalpošana un cik tas ir lieliski, ja klients/pacients aiziet smaidīdams - Stradiņu poliklīnikas reģistratūras "pamatlīdzekļi" knapi orientējas datorā un vēl atļaujas pacelt toni, ja ar pirmo reizi neesi sapratis, kad tad īsti tu esi pie ārsta pierakstīts. Vēl šobrīd gan īsti nesaprotu, kapēc man konkrēta datuma rītā plskt.8:00 jāiet uz atkārtotu pierakstīšanos, lai vēl pēc mēneša nofiksētu datumu. OK, ja tāda kārtība, lai tā būtu. Tā kā ikdienā reti kad saskaros ar šādu sistēmu, loģiski, ka pārjautāju reģistratūras "jaunajai" darbiniecei, kas man īsti jādara, un tad ar papildus elpas vilcienu un paaugstinātu toni man tika skaidrots vēlreiz. Es tā arī atbildēju, lai nepaceļ balsi, un tad jau pievienojās viņas rudmatainā kolēģe (iespējams reģistratūras galvenā), kas stāvēja turpat netālu un, vadonīgi aizstāvot savu darbinieci, skaidroja man trešo reizi un vēl piebilda, ka kolēģe esot visu ļoti pareizi darījusi un tā tiekot apkalpoti visi pacienti (man tiešām to VISU ir žēl). Katrā ziņā rudmatainā ļoti gribēja būt dominējoša un viņas vārdam bija jābūt pēdējam (jāatzīst, ka tas mani pat vairāk uzvilka un es nevarēju nepaliku parādā, izteiktdama savu viedokli :)). Divus lodziņus tālāk arī dzirdēju, kā "laipnā" tonī krievu pensionārei tiek skaidrots, ka viņa ir izvēlējusies nepareizu ārstu, pie kā pierakstīties. Nu taču, pierakstiet to pacientu pie pareizā ārsta, pasakiet, kad jāierodas un laidiet prom, nevis 5 min.pēc kārtas apgalvojiet, ka kaut kas nav pareizi... Katrā ziņā ir no kā mācīties, kā nevajag apkalpot un ka "pamatlīdzkeli" izmainīt nevar. Āā, un daudz kas ir atkarīgs no tiešā vadītāja, kā viņš uz to skatās ;) Šeit šķiet, ka neskatās ne uz ko, jo algas taču ir mazas un nav pamata censties...
P.S. Ir viena laba lieta - bija pārsteigums, ka Stradiņu poliklīnikas reģistratūrā ir ieviesta rindu sistēma un tā tiešām darbojas, nebija jādrūzmējas, kā arī numuriņš pienāca ļoti ātri, jo strādāja 4 reģistratūras darbinieki. Par to visu cieņu!
Komentāri (3)
Ko var gribēt no poliklīnikas.Kāda tur briesmīga galvenā māsa strādā, vājprāts!Iedomīga, augstprātīga kaza, kura pati nezin, kādos mākoņos degunu iegrūdusi, iedomājas, ka ir pasaules naba.
es visu savu muuzhu neesmu bijusi stradinjos un tad vienu reizi vajadzeja veikt tur izmeklejumu un pieeju pie "laipnas" registratuuras dabinieces un saku savu vajadzibu!uzkliksinot manu personas kodu, si saka paceltaa balsi blaut, kapec es vinju maldinot, ka esmu pirmo reizi seit shajaa iestade??man shoks!saku, ka nekad neesmu bijusi...shi velreiz, kaa nu ne, jus tak vel s.g janvari apmeklejat acu arstu!es saku, ka savu muzhu neesmu bijusi seit!un kad miseklis tika noskaidrots(izraadas vnk nebija pareizi ievaditti cipari pers.kodam), pat nebija nekadas atvainosanas, nemaz nerunajot par tonja pieklusinasanu...lieki piebilst, ka es ari stradajau medicinas iestade, tapec kauns par tadu attieksmi no t.s. kolegiem!cilveki uz polikliniku, slimnicu dodas, jo ir veselibas problemas, un ja darbinieki to visu krietni paboja ar savu neveseligo attieksmi, nu tad sorry...
jaa...stradinju polikliinikas apkalposhanas sisteema zem katras kritikas..labi ja pietiek ar stundu (labaakajaa gadiijumaa), lai izstaaveetu pie regjistratuuras lodzinja...tad veell stundu jaagaida pie ozmekleejua kabinenta, kaut ir noraadiits konkreets laiks...un, ja ko iebilsti, ka reekjinies ar savu laiku, tiek atbildeets, ka neko npaliidzeet nevar...
un veel labaakais...naudu par izmekleejumiem zin panjem, bet, lai pirms izmekleejuma pabriidinatu, ka peec tam 2 nedeeljas jaagaida atbilde!!! zin tikai pateikt, kad jau esi izmekleets unvairs nav variantu atteikt izmekleejumu. Cuuciiba augstaakaa meraa!!!
taapeec iesaku visus izmekleejumus veikt vai nu 1.slimniica, vai kur citur