Parfumexpress - Klientu apkalpošana
Neiesaku maksāt savu naudu par šīs kompānijas precēm- konkrētāk smaržām, ja jūs cienāt sevi un vēlaties saņemt klientu servisu kaut vai ap vidējo līmeni. Labāk samaksāt pāris EUR vairāk un saņemt normālu apkalpošanu. Mana vecāmāte pasūtīja smaržas DIOR Addict, jeb es pasūtīju, jo viņa nemāk pasūtīt internetā. Izvēlējāmies šo, jo bija viens no lētākajiem piedāvājumiem un arī izdevīga piegādes maksa. Svarīgi bija, kad piegādās, lai mana vecāmāte būtu mājās un varētu sagaidīt kurjeru- tāpēc no firmas darbinieces uzzināju, ka smaržas būs trešdien.Vakar vecamāte nogaidījās smaržas, kuras tā arī neatbrauca. Šodien zvana no veikala sieviete un paziņo, ka smaržas ir atbraukušas. Es mierīgā balsī viņai atbildu, ka viņām vajadzēja pienākt jau vakar. Uz ko viņa atbild, ka uz šīm smaržām viņiem esot liela rinda un es varot neņemt ja man nevajag. !!!! Es saku, ka man vajag ( pati noteikti būtu pateikusi, ka no viņiem man neko vairs nevajag, bet diemžēl vecāmāte tik ļoti gaida tās smaržas, ka nācās..), tikai, ieteiktu, turpmāk nesolīt klientiem to, ko nevar garantēt ( piegādi konkrētā dienā). Uz ko viņa sāk skaļā balsī skaidrot, ka viņi nevarot prognozēt kad prece atnāks. Es atkal atkārtoju- tad lūdzu nesoliet konkrētu dienu. No viņas- atkal tas pats tikai jau daudz stresaināk un skaļāk- ka nevarot zināt kad pienāks prece utt un vai es ņemšu vai neņemšu tās smaržas....Padomājiet vai jums vajag šādu "servisu" pāris EUR ietaupīšanas dēļ.
Komentāri (6)
Хамское отношение к клиентам, никому не советую делать там покупки! Разговаривают на повышеных тонах, после того как попросила Эту сотрудницу назвать своё имя, ответила что это не важно и бросила трубку!
Другая же сотрудница, на мой вопросс куда я могу пожаловаться на хамство со стороны сотрудников parfumexpress.lv "бросила", что со всеми жалобами в sudzibas.lv
Итог таков, если хотите чтобы Вас за ваши же деньги Вас обхамили и испортили настроение, то Вам точно в
Parfumexpress
Rīga
Vidrižu iela 1, Rīga
parfumexpress.lv
jā...liekas ka kāds izkāpis no gultas ne ar to kāju...visi grib ātrāk visu dabūt kā izskatās. Bet neesam mēs burvji un jasaprot man liekas ka esam tikai cilvēki. man ar to ka piegādā drusku vēlāk nav bijusi problēma..nesaprotu par ko tur kašķi celt..
Es lasu un brīnos par šo sūdzību...es tik pie viņiem daudzus gadus ņemu un ne reiz kas tamlīdzīgs nav bijis...un kur nu rupjības.vienmēr laipni un visu var normāli sarunāt un ar aromātiem viss ir kārtībā vienmēr bijis..
Izskatās, ka adelev ir parfumexpress darbinieks, kas no sirds aizstāv savu darba vietu visās sūdzību tēmās par parfumexpress. Tas, protams, ir apsveicam ;)
Interneta veikals Parfumexpress.lv, kas pieder SIA Parfum Group, pēc Lursoft datiem ir reģistrēts 02.06.2015.
Adelev, interesanti, kā tieši tu: " pie viņiem ņem daudzus gadus" ?
Arī es esmu ņēmusi smaržas šeit daudzas reizes! Ir bijuši pāris gadījumi, kad smaržas tik tiešām noliktavā bija beigušās, bet var taču pagaidīt, kamēr pasūta! Pusotras nedēļas laikā saņēmu savas gaidītās smaržas un biju ļoti apmierināta! Bet zinot mūsdienu tautu, kam vajag visu uzreiz un tūlīt, nebrīnos ka zvanās un neapmierināti trobelējas ar darbiniekiem! Iesaku saprast un būt pacietīgākiem!