Panda Taxi - Zems servisa līmenis
Vēlos izteikt lielu neapmierinātību sakarā ar to, cik šai kompānijai vienaldzīgs ir cilvēks. Tika izsaukts taxi ap plkst 3 naktī, sākumā sanemot brīdinājumu, ka jāgaida vismaz stunda. Pēc 40 min bija zvans 1x ar lielu atvainošanos, ka jāgaida būs vismaz vēl 40 min. No šī laika pagāja atkal aptuveni 30 min, atkal ir zvans - jāgaida. Uz jautājumu - cik tad man vēl ilgi ir jāgaida, atbildi dispičere nesniedza. Viss, ko 10 min runājot ar šo darbinieci, Es dzirdēju, bija - mēs atvainojamies, bet garantēt neko nevaram. Nopietni? Jūs man nevarat garantēt to, ka Es tikšu mājās? Jautājums - cik ilgi man max ir jāgaida? Nevar atbildēt. Beigās Es šo taxi gaidīju un solījumus klausījos aptuveni 2 stundas, ap 5:30 uz ielas tika nokerts cits taxi. Pēc pēdējās sarunas tika solīts zvans, tika solīts, ka man to taxi kāds tomēr atradīs. Līdz nākamās (šīs) dienas plkst 14:00 ! Nav bijis nedz zvans, nedz kāda sms. Smiešanās par cilvēku, vai ne? Ko darīt, ja cilvēkam emergency situācija - flights vai kas cits? Arī ar tik drausmīgu servisu liksiet cilvēkiem uz ielas būt nakts laikā, kavēt lidojumu vai ko citu? Nu, ziniet, slikts serviss - maigi teikts. Ar šo kompāniju vēlreiz sazinājos, lai sūdzību kā tādu reāli pieteiktu, Tas nepavisam nav smieklīgi, ka 2 h laikā neatrod mašīnu pašā Rīgas centrā. Bravissimo, panda!
Komentāri (1)
Tikai pēc 2-3 stundām saprātāt, ka Rīgā ir arī citi taxi?