Panda Taxi - Slikts serviss
Ar bērnu bija jātiek pie ārsta. Jābrauc nebija tālu, bet zinot, ka nē vienmēr ir uzreiz pieejamas mašīnas ar bērnu sēdeklīšiem, izsaucu taxi laicīgi, stundu iepriekš. Ar dispečeri norunājām, ka, ja mašīna ar sēdeklītī nebūs, viņa mani informēs, lai varu paspēt izsaukt citu taksometru firmu. Sarunas laikā vairākas reizes uzsveru, ka man vajag sēdeklīti ar atzveltni, kas paredzēts bērnam, kurš jau sēž un vēl uzsveru, ka ne paliktni. Pēc minūtes man atzvana precizējot bērna vecumu, uz ko atbildu, ka 2 gadi, sēdeklītī jābūt ar atzveltni. Pēc 15 minūtēm taksis ir klāt, bet izejot ārā ieraugu, ka taksī ir paliktnis, nevis sēdeklītis. Laiks nokavēts, uz vizīti vairs paspēt nevaru laikā. Šo ārsta vizīti gaidīju 8! Mēnešus! Kā uzņēmums man to kompensēs? Nikna, vienkārši mēsls ne serviss...
Komentāri (3)
Kapēc tieši sēdeklītis? Nav man bērnu nezinu. Bet.. Kapēc?
Tāpēc, ka likumā ir noteikts, ka bērns transporta līdzeklī nedrīkst atrasties bez sēdeklīša. Paliktnis nav piemērots tik mazam bērnam.
Dispečeram laikam nav bērnu.