Panda Taxi - Slikts serviss
Labdien! Atkal sastopos ar problēmu ka nevaru tikt laicīgi norādītajā vietā. 9:05 izsaucu taksi,pateicu ka vajag man mašīnu uz 9:55, dispečere pateica ka būs un lai es gaidu,par to ka taksis var kavēties man neviens nepateica. 9:47 man zvana no dispečera punkta un saka ka mašīnas nebūs jo visi ir aizņemti un man meklēs brīvu mašīnu, uzjautāja vai es gaidīšu es pateicu ka ja, jo citas iespējas tikt uz darbu man nebija, jo mūsu Rīgas Satiksme arī strādā kā vēlās! 9:55 man atsūta sms ka 10:00 es tomēr varēšu aizbraukt, bet ne tur tas bija. 10:03 man sūta jaunu sms ka mašīna būs 10:02 un jau cita (laikam viņi māk atgriezt laiku atpakaļ). Man zvana dispečere un saka ka viņi atsūtīs man citu auto, jo iepriekšējais ir tālu no manas mājas. Labi! Gaidam tālāk... Un beidzot 10:13 es redzu ka brauc mans Renault Scenic.. Par šoferi sliktu neko pateikt nevaru. Labs vīrietis atvainojās par neērtībām un pateica ka viņam vienkārši iemeta pasūtījumu tāpēc viņam vajadzēja braukt no citas puses pie manis. Sastopos ar problēmam šajā firmā ne pirmo reizi diemžēl.
Komentāri (9)
Sastrēguma stundās visiem takšiem ir pilnas rokas darba. Un citās kompānijās vēl uz karstajām stundām pacel tarifus. Ar citu takša kompāniju bűtu tieši tā pat, tikai ne par 3eiro bet par 7 eiro. Sastreguma stundās nekad nevar būt uz skaitītāja 3 eiro. Jùsu pasùtījum neviens taksis laikam negribēja nemt. Jo negrib neviens tērēt savu laiku par 3 eiro kad var nopelnīt 6 eiro. Žēl, ka Jums loğika klibo... kas maksā tas arī ir noteicējs. Tā visur un vienmēr ir bijis un būs.
Nezinu kur Jūs redzējāt 10 sastrēgumus,kad visi ir darbā. Un taksis vija sūtīts speciāli agrāk,lai būtu laicīgi uz vietas. Un dispečere pateica ka norādītajā laikā taksis būs. A ja man uz lidostu vajag. Un kā lai Jūs zinājāt ja tieši es nebiju tas klients kurš maksātu 6 eiro nevis 3?!
Jūlija, Jums tak īsziņā rakstīts ir tarifs 3€. Tātad Jùs braucienu uztaisījāt par fiksēto. Un arī esmu dzirdējusi sūdzības par citas klases takšiem, ka tie arī kavē pat ja laikā pasūta un jābrauc uz lidostu. Tikai viniem tarifi ir daudz reiz dārgāki nekā PANDAa
Pat lidmašīnas mēdz kavēt. Fui kāds dzīves sīkums. Bet galvenais, ka var kaut ko pretīgu par kādu uzrakstīt.
Katrā sfērā mēdz būt neīstie cilvēki... bet tas nenozīmē, ka tāpēc tā vai tā kompānija ir slikta.
Cien. Jūlija! Pats par sevi pasūtījums uz noteikto laiku, kurš maksā 3.00 EUR- pats par sevi ir nepieklājigs ( Panda tādus sūta šoferiem 30 minūtes iepriekš norādītā laikā. Darot to sastrēgumu brīdī (runa par fiksēto cenu) ir nepieklājība +krāpšana (jūs maksājat mazāk nekā paredz tarifs( laiks braucienam ilgāks un to neparedz fiksētais tarifs)) un ja Jūs vel nelaicīgi nākat ārā( jā , līdz 10 minūtēm šoferim jāgaida bez ierunām) - tā ir CŪCĪBA. 3EUR par stundu( ko aptuveni aizņem tāds "pasūtījums" ) nesedz šoferim pat automobīļa pašizmaksu( ap 4 EUR/ST). 10 tādi pasūtījumi maiņas laikā=pa velti nostrādāt 24st. maiņu.
Ja Jums piemīt šāds rīcības algoritms, cerams, Jūs par sevi visu saprotat.
Lolita Jūs esat Pandas menedžere ka cenšaties attaisnoties.Es no sirds novēlu Jums pašai kādreiz nokavēt ko ļoti svarīgi takša del.Ticiet man Jums tas būs.Vajag brīdinat klientu stundu iepriekš nevis 10 min,
Kajsjaku kom,Ko vainojat klientus par Pandas biznesa izmaksam.Neder fiksētais atceļat šo pakalpojumu no mazākam summām..
Mums neinteresē Pandas šoferu dzīves stāsti un firmas detaļas,Man interesē noteikst laiks un nokļūšanas vieta,Gan jau pats ka'dreiz nokavēsiet Jūsus dzīvei ko ļoti nepieciešamu.Tad redzēsiet kā dziedāsiet .Tiēši takša dēl.Es Jums to vēlu .Jo viss nāk atpakāl,
Skaidrs. Jūsu stūbums šaubas neizraisa