Panda Taxi - Slikts serviss
Vairākkārt esmu braukusi ar šīs kompānijas taksometriem un līdz šim viss ir bijis kārtībā. Taksometru vienmēr rezervēju jau iepriekšējā vakarā, jo brauciens paredzēts agri no rīta. Šorīt kā parasti saņēmu sistēmas īsziņu, ka taksometrs būs klāt pasūtītajā laikā. Svarīgi pieminēt, ka pasūtu taksometru vienmēr ar laika rezervi nokļūšanai galamērķī. Šorīt pēc 10 minūšu gaidīšanas zvanot dispičerei viņa informēja, ka taksists kavējas, jo ir aizgulējies(!) gaidīju vēl 10 minūtes. Kad taksometrs ierodas ar 20 minūšu kavēšanos, izskan formāla atvainošanās, bet pēc komunikācijas no taksista puses nešķiet, ka viņu šī kavēšana īpaši satrauktu. Brauciena laikā uz vietu, kur man jānokļūst, pagriezienu nerādīšana u.tml. manevri ir regulāra parādība. Bet brīdis, kad pusceļā auto priekšējais ritenis izlaiž gaisu ir šī stāsta spilgtākais moments. Šoferis lamājoties konstatē faktu, es palieku pusceļā jau kavējot svarīgu tikšanos. Pēc mana aicinājuma šoferis izsauca citu taksometru, bet tā kā nebija ne mazākās nojausmas, kad no jauna izsauktais taksometrs varētu ierasties, pieturā pamanot autobusu, ar to nokļuvu vietā, kur bija nepieciešams. Rezumē no kompānijas pakalpojuma izmantošanas ir 40 minūšu velta laika tērēšana (taksometru parasti pasūta tieši drošības dēļ, ka nokļūsi tur kur nepieciešams laicīgi bez satraukumiem), kavēšana un finālā nokļūšana galapunktā ar sabiedrisko transportu (par laimi pusceļā mašīna apstājās tieši sabiedriskā transporta pieturā, nevis, piemēram, vietā, kur vēl tālu jāiet līdz pieturai). Līdz pat brīdim, kad izlēmu braukt ar autobusu no taksista puses par nevienu no šiem gadījumiem īsti nenovēroju viņa satraukumu, ka klients sliktā servisa dēļ kavē. Pa vidu izskanēja muļķīgi joki un ironija absolūtā nevietā. Labi, manā gadījumā es varēju atvainoties par kavēšanu vietā, kur man bija jāierodas, bet cilvēki kuri dodas uz lidmašīnu, autobusu, pasākumu un neskaitāmām citām vietām, kur ir svarīga nokļūšana minūte minūtē, es nezinu, ko šādā situācijā iesāktu klients. Diemžēl, bet turpmāk izvēlēšos citu taksometru kompāniju pakalpojumus, jo es neuzskatu, ka šī ir adekvāta attieksme pret klientu.
Komentāri (2)
Šis ir viens no tiem stāstiem, kad cilvēks iet ēst uz hesburgeru, bet vēlas sagaidīt augstākās klases apkalpošanu.
Barona Hesītī tīri ok apkalpo čaļi. Man patīk.