Orhideja Salon - Apkalpošana
Jau pāris gadu esmu salona "orhideja" kliente, bet vairāk tur neiešu un neiesaku arī citiem. 1kārt problêmas ar valsts valodu, lūdzu atlaižu portāliem norādīt, ka šajā salonā nerunā un galvenais arī nesaprot latviešu valodu, varbūt pāris meistaru māk, bet pie tiem administrators nepieraksta. Te ir nākamā problêma, pirmajā reizē, kad biju iegādājusies kuponu, mani pierakstīja pie latviešu meistares, viss bija labi un jauki, procedūra turējās, kad vēlējos atkärtot, man administrators paziņona ka šī meistare vairs nestrādā. Ierodoties gan redzēju ka meistare strādā. Tad izrādījās ka esmu kaut kādas aļonas kliente, kura strādāja paviršj, kura paralēli ar savu blondo kolēği aprunāja salona īpašnieci, uzzināju gan par uzpūstām lūpām un tā tālāk gan par īpašnieces privāto dzīvi, gan par to cik jāmaksā par klientiem. Vêlāk es pārliecinājos, ka dārgākas procedūras apkalpo vieni meistari, bet lētākas citi meistari, rezultāts abos gadījumos ir vienādi slikts. Administrators nevar pat ieslēgt solāriju, vairākas reizes jāatgādina. Dīvaina apkalpošana, administrators izdarīja visu, lai klienti tur neatgrieztos. Ieva
Komentāri (2)
Vispār salona īpašnieks ir vīrietis, tāpēc diez vai tur varētu būt runa par lūpām utt. Ļoti sen apmeklēju salonu un ar mani vienmēr runā latviski. Varbūt Jūs apmeklējāt citu Orhideju? :D
Šodien biju salonā Orhideja (Krisjāņa Barona ielā 19). Iegādājos kuponu - matu griešana ar karstajām šķērēm, maska un ārstēšana ar ultraskaņu. Palasīju sūdzības, mazliet nobijos, bet noriskēju. Teikšu godīgi, jā meistari savā starpā runājas utt., bet man laikam paveicāš, jo es biju pie jaunas sievietes, blondiem matiem, sauca Natālija, ļoti labi visu izdarīja, vēl pakonsultēja mani. Negatīvu attieksmi nesaņēmu, darbs ļoti apmierināja, tā kā esmu laimīga.
P.s. - viss tiešām ir atkarīgs no meistara. Uz salonu viennozīmīgi iešu atkārtoti, ja administratore būs ar mieru mani pierakstīt tieši pie viņas :)