NIBE - Slikta siltuma sūkņa apkalpošana
Esiet ļoti uzmanīgi pirms pērciet jaunu NIBE siltuma sūkni no Divine kompānijas Latvijā. Viņi stāsīs brīnumus par sūkņa spējām un prasīs augstu cenu. Kad sūknis būs iegādāts, par jums kā klientu gandrīz aizmirsīs un visu iepriekš solīto, ka sūknis kalpos gandrīz 30 gadus arī aizmirsīs. Rezerves daļu un servisa izcenojumi būs kosmiski. Sazvanīt telefoniski Divine būs ļoti grūti, it īpaši Stefanu Westberga k-gu, kurš ļoti skaisti māk runāt pirms sūknis nopirkts bet pēc tam visas skaistās lietas aizmirsīs, diemžēl...
Komentāri (3)
Tā ir taisnība par Westberga kungu, kuram patiesībā klientu problēmas neinteresē.
Priekš kam tu vēlreiz šito ierakstīji? Tāpat jau saprotams no tavas sūdzības teksta.
Ceru, ka tu nesagaidi, ka rakstot šajā saitā uz tavām pretenzijām automātiski konkrētais uznēmums vai cilvēks reaģēs - lielākoties uzņēmējiem maz interesē tas, ko šeit ieraksta. Šeit vairāk ir vieta, kur var padalīties savā pieredzē ar citiem parastajiem mirstīgajiem, un, iespējams, kāreiz atrast info par vienu vai otru komersantu PIRMS pieņemts lēmums veikt pasūtījumu vai slēgt līgumu.
Viņus interesē pārsvarā tikai jauni klienti, kurus var skaisti "izmakšķerēt" pielietojot jau zināmas viltības, piemēram, ka jauna siltumsūkņa cena nepārsniegs 10% no mājas vērtības. Viņi jau nepasaka klientam, kas notiks ar siltumsūkni pēc 10. gadiem un vairāk un kādas ir sagaidāmas remontu izmaksas un vai kāds vispār vēl vēlēsies apkalpot šādu tehniku. Drīzāk viņi teiks, lai pērk jaunu siltumsūkni, ja notiks kāda problēma, un tas būs klientam ļoti dārgi, jo 10 gadu laikā siltumsūkņa investīcijas nevar atmaksāties salīdzinājumā ar investīcijām ar malku vai granulu apkures veidiem. Tāpēc varbūt ir vērts padomāt par kādu citu apkures veidu, kas nav tik sarežģīts un dārgs apkalpošanā kā Nibe siltumsūknis.