Nelda - Necieņa pret pircēju
Sveicināti lasītāji!
Tirdzniecības centros ir iekšējās nodaļu kases, kur iepērkoties var uzreiz uz vietas samaksāt, lai nestāvēt galvenajās (izejas) kasēs.
Veikala NELDA darba laiks ir līdz 23.00.
Radās nepieciešamība nopirkt pirkstiņu baterijas un veikalā biju 22.30 . Savādi, bet strādāja vairākas galvenās kases un bija garas rindas. Devos uz nodaļu, kur pārdod visāda veida knifiņus (spuldzītes, traukus, elektroniku, kalkulatorus u.t.t.). Tur pie kases stāvēja divas personas no veikala apkalpojošā personāla - PĀRDEVĒJAS.
Uzdevu jautājumu un kulturāli pajautāju vai drīkstu nopirkt vēlamo preci, uz ko ar izsmieklu sejā norādot uz rindām, mani pasūtīja stāvēt garajās rindās. Un nevēlējās mani apkalpot. Uz jautājumu kāpēc mani nevēlas apkalpot šīs personas norādīja, ka esot kase nestrādā (taču visas kases indikācija norādīja uz citu). Sanāk, ja man vajadzētu iegādāties preci, kas bija vitrīnā, vai arī kādu no elektronikas precēm, man būtu izdevīgāk doties uz tuvāko MAXIMU vai kādu no citiem... KO ES ARĪ NEGAIDOT IZDARĪJU... PALDIES STATOILAM par patīkamu apkalpošanu. (TUR CILVĒKI arī STRĀDĀ)!!!
Kāpēc tad paildzināt veikalu darbības laiku, vai veidot vairākas kases, vai arī turēt darbiniekus vairākās kasēs, kas nevēlas strādāt?!? Tā ir darbības un resursu neefektīva izmantošana. Godīgi sakot, tādu joku ar pircēju izmsmiešanu un nevēlēšanos apkalpot neredzēju nedz RIMI, nedz MAXIMĀ...
Komentāri (3)
Labdien. Strādāju Neldā vēlētos komentēt, ka kases nepārtikā darba laiks ir līdz 22!! Pārdevēju darba laiks ir līdz 23!! Un kases sistēma tiek atstāta cenu pārbaudei, lai nomarķētu preces. Un Nelda ir NETPOS sistema kur netiek parādīta indikācija- KASE SLĒGTA!!!
Tad kāpēc nav izlikta info par nepārtikas nodaļas kases darba laiku?????
Es nesaprotu kaa vispaar vareeja ienaakt praataa ideja iet uz to stulbenju kantori ja vajadzeeja baterijas. Logjiski ka Statoils. Tur maksaas varbuut 5 santiimus daargaak bet buus pa celjam un 99% varbuutiiba ka apkalpos normaali.