Mon Platin - krāpnieki !!!!!
sveikas!
vai kāda ir cietusi no Mon Platin krāpniecības, respektīvi, parakstījusi līgumu par to baiso , neadekvāto summu?
lūdzu atsaucaties un sazināsimies privāti... tiešām vajadzīgi padomi kā rīkoties tālāk.
nebiju redzējusi sižetu bez tabu un iekritu, tagad lasot sūdzības par šo elles kambari, liekas , ka pasaule brūk zem kājām, jo līgums parakstīts...
ceru uz atsaucību
Komentāri (10)
Kāpēc tad parakstīji līgumu? Ja parakstījies uz to, tātad gribēji to pirkt, bet ja gribēji, tad kāpēc pekšņi apžilbinājums, ka vairs negribi. Es tur biju arī, bet esmu pieaudzis cilvēks un varu kontrolēt savu rīcību un arī pirktspēju. Vaina ir jāmeklē savā rīcībā, nevis it kā esošā krāpniecībā.
Kāds man teicis ka jaiet 48 stundu laikā pēc līguma noslēgšanas uzreiz uz banku, caur kuru bijis noformēts kredīts (norādīts līgumā), tad viņi vēl var apturēt procesu. Bet jaiet tieši uz banku vispirms.
Gribu atsaukties uz Jūsu aicinājumu un pievienoties komandai, kas cīnīsies pret šīs kompānijas visatļautību! Arī es cietu no šī presinga un ar asarām acīs mēģināju tikt ārā no šī kabineta. Tad nu sākās lielā manis nonicināšana par to, ka pēc dažiem gadiem mani vaigi būs zili, kā tirgus vecenei un esot pēdējais laiks sākt par sevi rūpēties. Pilnīga sajūta, ka tiec nohipnotizēts, izvelc savu pasi un noformē kredītu !!! Apjauta par to, ko esi izdarījis nāk tikai otrajā dienā. Varbūt mums jādara kā Krievijā un jāiet uz prokuratūru vai arī vēlreiz jāgriežas BEZ TABU UN JĀCĪNĀS pret viņu visatļautību!!!
Gaidu atbildi pēc iespējas ātrāk jo viss jāpaspēj 14.dienās.
14 dienas ir tikai pirkumiem interneta veikalos.
Hipnoze šajā gadījumā ir visīstākais mīts. Jebkurš kosmetoloģijas industrijas speciālists jums pateiks, ka jārūpējas par sevi un jālieto speciāla un kvalitātīva kosmētika, ja jums ir vairāk par 25 gadiem. Tikai tad varēsiet būt skaista gan 25, gan 55 gados. Ja jums ir konkrēta sūdzība par kādu darbinieku, tad eksistē arī priekšnieki, pie kuriem arī vajadzēja vērsties, ja apkalpošana bija kādā ziņā neapmierinoša.
Un par visatļautību - nevar cīnīties ar to, kas ir izdomāts uz līdzenas vietas. Šajā gadījumā bija jācīnas ar šopinga kāri. Cilvēks vēlas nopirkt - cilvēks pērk. Ja prece nepatīk, nesaista, nav vajadzīga, kurš tad par to maksās, vienkārši nepirks un viss.
Ja ir konkrētas sūdzības vai vēlme atgriezt/mainīt preci, tad jārīkojas likuma noteiktajā kārtībā un jāgriežas pārdevēja. Vienmēr esam pretīmnākoši, ja pretenzijas ir pamatotas.
Kāda hipnoze! Pārdevējus apmāca kā pareiz pārdot! ne nu elementāra, bet pārdošanas psiholoģija! Iestāsta Tev, ka Tu gribi to produktu. Un iespējams, ka tad vēl spiež uz jūtām par to, ka Tu taču neesi nekāda tur bomzene, vari atļauties... :D
Nu i viss! Līgums parakstīts un tad tu iespējams paliec kā bomzene - gadu maksā par kaut ko - iespējamo skaistumu, kas nav ne nomērāms, ne sataustāms! Maksā ne par gaisu, bet par "sviesta" burku!
Ne tikai iespējamo skaistumu solam, bet pilnībā garantēto rezultātu. Speciālisti novērtē kādu rezultātu ir iespējams sasniegt katrā atsevišķā gadijumā un stāsta klientam par to. Tieši tāpēc tiek piedāvātas regulāras speciālistu konsultācijas jau pēc komplekta iegādes. Klients var dalīties ar saviem iespaidiem un saņem kvalificētu padomu kā uzlabot rezultātus un kā ir sevi jākopj pareizi. Diemžēl bieži izrādās, ka daudzas neprot pareizi pielietot kosmētiskos līdzekļus.
MP- banālas atrunas...
Kā saka-"Tukša muca tālu skan" !!!-)))
>>amyjuska - banāla neslavas celšana
Mīļās dāmas, jeb kas, kas zvana uz telefoniem un piedāvā kaut ko par brīvu ir tikai un vienīgi krāpšana.
Es visiem šiem SŪDIEM neuzticos un man var zvanīt cik grib, es neiešu un neko nemēģināšu!
itsevišķi, ja liek kaut ko parakstīt utt...
Man šī kompānija neatlaidīgi zvanīja 2 mēnešus, vēlos vakaros, brīvdienas. Tas jau vien parāda, ka nav nopietns kantoris, ka nav pamatētika iemācīta!
Zvanīja no vairākiem dažādiem jauniem numuriem, es tos visus atkodu un ierakstīju sev telefonā, kā "Sūds" :)
Meitenes mīļās nu tak saprotiet, ka mūsdienās nekas pa velti nenotiek! :)