As Mogo - Soda nauda
Man ir auto līzings As Mogo.
Maksājuma datums ir katra mēneša 30. Datums. Summa apmaksai ir izlīdzināta 276.43 eiro mēnesī.
Sakarā ar covid19 vispaSaules ekonomiskās situācijas pasliktināšanos, marta beigās zvanīju uz as mogo lai vienotos par maksājuma atlikšanu līdz 15.04.2020. Vienošanās tika panākta. Bet kad veicu savu ikmēneša maksājuma grafikā norādīto summu 276,43 eiro, saņemu īsziņu ka “ lai tekošais maksājums būtu segts pilnā apmērā, tev vēl atlicis apmaksāt 20,58 eiro “.
Aprīļa beidzamajos datumos saņēmu zvanu no as mogo. Darbinieks man vaicāja kurā datumā es varēšot veikt tekošo grafika maksājumu. Vienojāmies par 10.05.2020. Pēc maksājuma 276,43 eiro veikšanas atkal saņēmu īsziņu “lai tekošais maksājums būtu segts pilnā apmērā, tev vēl atlicis apmaksāt 21,23 eiro “
veicu zvanu uz as mogo ar jautājumu kādēļ tiek aprēķināti soda procenti ja abos gadījumos tika panākta telefoniska (identificējot manus personas datus) vienošanās par maksājuma atlikšanu. Saņēmu cinisku un paaugstinātā tonī atbildi ka as mogo esot pilnībā pamatotas tiesības iekasēt soda naudu!
Vai tiešam tas ir pieļaujams un uzskatāms par normālu, kad šajos jau tā grūtajos dzīves ekonomiskajos apstākļos, tiek veikta iedzīvošanās uz citu cilvēku finansiālo grūtību pAmata!?
Kam tad vispār ir domātas un vajadzīgas šādas vienošanās, ja vienalga tiek aprēķināti un pieprasīti soda procenti?
Labdien!
Paldies par Jūsu viedokli!
Saprotam, ka esošajā situācija arī mūsu klienti ir nonākuši finasiālās grūtībās, tādēļ esošajos apstākļos esam elastīgi un nepieciešamības gadījumā apstiprinām rēķinu apmaksas termiņu pagarināšanas vai atlikšanas līdz brīdim tiklīdz klients spēs rēķinu apmaksāt, tādējādi nodrošinot, ka līgumsaistības netiek izbeigtas un klients, lai gan kavē rēķinu apmaksu, var būt drošs, ka var turpināt braukt ar iemīļoto auto.
Ja telefoniski tiek panākta vienošanās par maksājumu atlikšanu, darbinieks arī savlaicīgi informē, par attiecīgo apmaksājamo summu noteiktajam apmaksas termiņam.
Ar 05.04.2020. stājās spēkā izmaiņas likumā Par valsts apdraudējuma un tā seku novēršanas un pārvarēšanas pasākumiem sakarā ar Covid-19 izplatību, proti, saskaņā ar tā paša likuma 30.pantu tika ieviestas izmaiņas, kas paredz: “Laikposmā no 2020. gada 1. aprīļa līdz 2020. gada 1. septembrim nokavējuma procenti par civiltiesiskas saistības izpildīšanas nokavējumu nevar pārsniegt likumiskos procentus.” Likumiskie procenti, savukārt, noteikti Civillikuma 1765.pantā, un tie ir 6 procenti gadā.
Attiecīgi no 01.04.2020. līdz 01.09.2020. AS mogo kavējuma gadījumā nepiemēro līgumā noteikto līgumsodu, bet gan atbilstoši augstākminētajiem grozījumiem, likumiskos procentus.
Atvainojamies, ja telefonsarunas laikā iespējami radies kāds pārpratums, tādēļ aicinām noteikti sazinaties ar mums atkārtoti, lai varam atbildēt uz visiem Jūsu jautājumiem un, ja nepieciešams, rast nepieciešamos risinājumus arkārtējās situācijas ietvaros.
Paldies!
Komentāri (3)
Tādos gadījumos vienmēr visam jābūt rakstiski apstiprinātam, nekāds telefoniski
ka vispar tur var nopirk pa 150 % nem auto pa 2000 atdod 7000 :))))
Tīrākā muldēšana, ka var vienoties. Uzbāzīs soda procentu, un vēl zvanīs un draudēs - jo ar tādiem kā tu savādāk nevar.(citēju darbinieka teikto.) Mogo darbinieki līzinga ņēmējus vispār par cilvēkiem neuzskata. Tāpat viņiem ir pie di*** ka tu kaut ko nevari, vai gribi atlikt, jo neesot viņu vaina, ka paliki bez darba, vai dēļ kovid kkas mainījās, ka tik piķis ripo kontā. % reiz 2 mašīnas vērtība, pirmā un pēdējā reize kad sadarboties ar šo kantori, vēl jau jātiek vsp ārā no tā visa, ka tik beigās vēl neuzpeld kaut kādas mistiskās summas.