MNL Liepāja - Slikts serviss
Meklēju iebūvētas mēbeles-konkrēti drēbju skapi. Pazvanot, atbild, ka īsti iebūvēts nav, bet var piedāvāt skapi kā skapi pēc maniem izmēriem un vajadzībām, vienīgā atšķirība ir ierobežots lielums un ir "aizmugure". Bet citādi viss kā gribas un vismaz 3x lētāk. Vienojamies, ka atbrauks noņemt mērus, atvedīs paraugus, katalogus utt. Maksa par šo pakalpojumu 3 tiktāl viss ļoti labi. Atbrauc 2 darbinieki, kā izrādās viena no tiem pati veikala vadītāja vārdā Evita un otrs darbinieks, kas noņem mērus. Tajā brīdī nebija uzlīmētas tapetes un pielikta viena loksne reģipša, par ko, protams, tiek brīdināti, lai atrēķina izmērus. Nu, skapis, 330cm derēšot mūsu situācijā. Tas kas jāizgriež skapja, aizmugurē tikšot izdarīts pie montāžas uz vietas. Visu sazīmē, kādas ir mūsu izkārtojuma vēlmes, lai sagatavotu tāmi. Kad tāme gatava, piezvana, jāiemaksā avanss, lai varētu sūtīt. Samaksā, pasūta, gaidām. Pienāk zvans, ka skapis ir ieradies. Pajautāju, kad var atvest, uz ko neapmierināta balss - " vispirms naudu samaksājiet un tikai tad runāsim tālāk". Tajā pašā dienā esmu klāt, samaksāju atlikušo summu. Vienojamies, ka nākamā nedēļā otrdien, trešdien atvedīs un samontēs. To darot tikai darba dienu vakaros kā "haltūras". Zvana nav. Zvanu pati, kad tad īsti būs. Izrādās pierakstīts iepriekšējā nedēļā plānotājā, kur neviens neskatās. Labi, vēlāk atzvanīs par citu konkrētu dienu, jo kaut kam ir brīvdiena. Vienojas par ceturtdienu. Ceturtdienas rītā zvans, ļoti daudz darba, vai nevar timēr piektdienas rītā. Diemžēl man neder. Sola pārzvanīt. Zvana nav. Vakarā neilgi pirms darba laika beigām interesējos atkal pati, kad tad atvedīs un samontēs preci? ! Naudu taču vajadzēja uz karstām pēdām. Darbinieks, paņirdz, es laikam aizmirsu piezvanīt. Nu vispār tūlīt brauc ārā no veikala un ved pie manis. Bet "labākā" daļa seko - stellē skapi, pirmajā dienā nepabeidz, jo ir jau ļoti vēls. Otrajā dienā kostatē, ka skapis ir par lielu un mums neder 1 cm! Bet tas vēl nav viss, solītā pielāgošana ar izgrieztu skapja aizmuguri mums ir jāizdomā pašiem, kā to izdarīsim, jo neviens to vairs taisīt negrasās, turklāt tajā vietā ir plaukti, ko pat reāli izdarīt nav iespējams! Montāža pabeigta netiek, jo montētājs tikai montē. Lai zvana, kad atrisinās situāciju ar izmēru. Darbinieki, kas noņēma mērus mazgā rokas nevainībā, vainīgi esam tikai mēs, jo mums reģipša loksne un tapetes sastādot 7cm. Vienīgais, kas mums atliek ir zāģēt skapim detaļas. Tā kā variantu nav daudz, piekrītam. Atbrauc ar tekstu, ka mums vispār jāpriecājas, ka viņi vedīs pie saviem galdniekiem zāģēt, citi vispār neko nedarītu, jo tā ir mūsu problēma, ka siena kļuva "resna". Aizved pie galdnieka, zvana, ka mums jāapmaksā galdnieka pakalpojumi. Nu piedodiet, šis nu ir pēdējais piliens! Kā jums nav kauna naudu par visu paprasīt, kad tā ir jūsu pašu vaina? ! No grieztiem atkāpi mācējāt paņemt, bet no sienas nē? ! Turklāt galdnieks detaļas saīsināja, bet caurumus, lai skapi saliktu kopā laikam nevajag! Tā nu ir pirmā un pēdējā reize, kad pērku preci un pakalpojumu no tās bezkauņu iestādes! Pielikumā foto attēli un čeka apliecinājumi gan par avansa maksājumu, gan skapja kopējām izmaksām 760€. Jums ir tiešām šausmīgs serviss!
Pievienot komentāru