Mits LV - attieksme
Pateicoties Mits darbinieces Alīnas Bolužas "darbībai", esmu no šī kantora pakalpojumiem atteicies (neskatoties uz 7 gadu sadarbību).
Ja šāds cilvēks strādātu manā uzņēmumā un es uzzinātu, kāda pieeja ir viņai pret klientiem, viņa uz sitiena tiktu atlaista, bet par cik Mits vadība pat nenojauš (gribētos cerēt!) par šīs personas darbību, dēļ kā kompānija zaudē iespējams ne vienu vien klientu.
Nu ko, pa laimi šis lauciņš, kā interneta un TV nodrošinājums ir gana bagātīgs, kāda cita kompānija kļūs par klientu bagātāka! Teiksiet, nu kas tur liels- viens klients!? Bet tā jau tie klienti rodas...tieši tāpat, kā tiek zaudēti...pa vienam!
Komentāri (3)
Es gan tavā vietā būtu aizbraucis pie viņiem ciemos un aci pret aci izrunājies ar minēto darbinieci + pasaucis arī priekšniecību piedalīties sarunā. Savādāk tādus bezkaunīgus darbiniekus, kuri pa tel. mētā sazin ko, izmācīt nav iespējams.
Mmmm... a ko tad tieši šī darbiniece tādu bezkaunīgu pateica vai izdarīja? Visā sūdzībā tā īsti nav nemaz apskaidrots, par ko tieši sūdzas. Kā izpaudās viņas "darbība"?
Laipni pa telefonu neatbild neviena darbiniece, bet labi, tas nav tik būtiski. Būtiski ir tas, ka gana bieži nākas tur zvanīt, jo pazūd internets.