www.sudzibas.lv Meta veikals Brāķēta prece

Meta veikals - Brāķēta prece

6. Septembra vakarā iegādājos džemperi ar vairums spīguļiem. Pārnesusi mājās konstatēju, ka vairāku spīguļi no abām piedurknēm nav, vienai pat 10 gb. To vietā vien līmes traipi. Tāda kvalitāte mani neapmierina un 7. Septembrī ap pl.13.30 devos preci atgriezt.
Metas vadītāja tādu variantu pat nepieļāva. Lai gan, es pati būdama veikala vadītāja un strādājot tirdzniecībā 20 gadus, zinu, ka iespēja veikt naudas atmaksu ar aktu par brāķētu preci ir iespējama. Tā vietā man piespiedu kārtā bij jāatrod sev vēlama prece un ne lētāka par esošo. Tas protams man neizdevās, sameklēju džemperi-ne pavisam ne tik greznu kā iepriekšējo, respektīvi atrastais bija par 2 eiro lētāks. Tātad-obligāti jāpērk (!... Pat atstāt izveidojušos starpību nedrīkst) vēl klāt kāda prece, piemaksājot naudu, kas nebūt neietilpa manos plānos.
Čeku šoreiz vairs nesaglabāju, jo steidzos ceļojumā, turklāt šeit atgriezties vairs nevēlos-attieksme nesaprotoša, uz sadarbību netendēta. Sajūta, ka es pati preci būtu sabojājusi.
Šajā sakarā ļoti pozitīva pieredze Zviedrijā, kur iegādājoties preci pie kases pat tiec aicināts (!) to apmainīt 14 dienu laikā, ja kas neapmierina. To es izmantoju un kas apbrīnojami-mainīju preci tās. Pašas firmas veikalā, bet citā pilsētā, problēmu nekādu.lv tirdzniecībai ir kur augt!

18.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

Kolta 18.09.2019

Godīgi sakot, ka Meta ir viens no kvalitātes ziņā sliktakajiem veikaliem, ar bezgaumibas un lētuma piegaršu.
Normāli atsit deviņdesmitos.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes