Meko un Ko - Saistību nepildīšana
Vēršam jūsu uzmanību ka uzņēmuma meko un ko pārdošanas menedžeris oskars krēziņš, netur savu vārdu, maldina klientu, velk laiku un tad uzmet. Par pašu uzņēmumu un tā izstrādājumu kvalitāti neko nevaru pateikt, jo maksājums ir veikts bet izstrādājumu tā arī neesam saņēmuši.
Oskars savu vīra vārdu viegli ņem atpakaļ. Pagāja mēnesis no durvju pasūtīšanas dienas, ir veikti entie zvani un sūtīti epasti, tērēts laiks, bet rezultātā pasūtījums tā arī nav nodrošināts.
Komentāri (3)
Vienpusīgi histēriska sūdzība. Astoņas darba dienas pēc naudas iemaksas, klients nepiekrita tehniskiem risinājumiem ko bija izstrādājuši konstruktori, ka rezultātā, firma Meko un Ko nevarēja garantēt kvalitatīvu darba izpildi. Šī iemesla dēļ darījums tik atcelts un iemaksātā nauda atgriezta atpakaļ.
Klientam durvju izmēru samazinājums nav Risinājums! un Jums par to tika arī paziņots. Tika paziņots arī tas ka pieaicināsim celtniekus konstrukcijas nostiprināšani ja nepieciešams. Laiks ir izčakarēts un mēs jau pasūtījām citā uzņēmumā durvis kuras tiks izgatavotas 1 ned Laikā! Tas ka Jums ir 1001 atruna uz savu solījumu neturēšanu, tikai apstiprina augstāk minēto par vārda neturēšanu. Lai jums veicas!
Cik līdz šim esmu sadarbojusies ar šo kompāniju, man nekā tāda nav gadījies. Neviens iedzīvotājs nav sūdzējies, ka būtu sliktas durvis vai nelaikā.
Esmu diezgan izbrīnīta par šādu sūdzību, ka pat gribētos ticēt uzņēmuma.
Bet var jau būt, ka Jums tā gadījās vienīgajam, kā saka klientam vienmēr taisnība.