Mego - paviršība
Šodien reto reizi iegāju šajā veikalā ap plk12;00,teikšu uzreiz kopumā man patīk veikals, bet šodien nopērkot pie jums it kā mazsālītos gurķus , biju nepatīkami pārsteigta,secināju ka gurķi visticamāk jau stāvēja savā sulā ne pirmo dienu pārdošanā un bija gandrīz sālītie gurķi, ne tuvu mazsālītajiem!
Atgādinu ka tomēr pircējam ir jāsaņem tieši to ko viņš ir iegādājies,pie kam cena nav no lētajām.Nesmuki maldināt cilvēkus. Mazsālītos gurķus ir jāpārbauda katru dienu,attiecīgi arī jāzin ka ar katru dienu tie kļūst aizvien sāļāki.Juglā esmu iebraucot, un noteikti nākošo reizi pārbaudīšu. Ceru uz sapratni.
Komentāri (5)
--Juglā esmu iebraucot, un noteikti nākošo reizi pārbaudīšu.--
Noteikti. Giadisim Jus ar tikko salitiem gurkiem pie durvim. Katru dienu.
Ar cienu,
SIA Mego vadiba
Pateicos, nevajag pārspīlēt, cik zinu pie durvīm jūs mazsālītos gurķus netirgojat.
Ar cieņu.
Pie tām durvīm, kur tās miskastes stāv?
Viens no pretīgākajiem veikaliem Juglā ! Cik reizes ir nācies kašķēties dēļ cenu neatbilstību plauktos un kasē, un izrāda vēl neapmierinātību ! 'Mūždien nepamierinātā veikala vadītāja, labāk būtu kontrolējusi cenas uz plauktiem nevis vērvelējusi kaut ko zem deguna. Un laiks arī būtu uz turieni valsts valodas inspekciju aizsūtīt, jo latviešu valoda tur ir sveša, bola tik acis ! Principiāli vairāk tur neeju un nevienam neiesaku !
@Dailis Bezvārdis
Par cenām plauktā atbild pārdevējs nevis veikala vadība. noteiktās nodaļas vadītāja noteiktajam pārdevējam iedod cenas un pārdevējs viņas liek plauktā.Bet viņš/a reāli neuzspēj to izdarīt, jo neaizmirstam, ka viņai vel prece jāliek plauktā, lai Jums pircējiem būtu ko pirkt. Tādēļ, pirms bļaut kur ir vadība, no sākuma ir jāpajautā pārdevējam, varbūt viņš tieši šajā momentā iet pa zāli un liek cenas, bet ja viņš/a bola acis, tas taisnā ceļā pie nodaļas vadītājas, bet ja jau tā ar bola acis, tad veikala vadītāja, vai zāles administrators...
Un nekādā gadījumā KASIERIS nav vainīgs, jo viņš/a cenas neizdomā un uz vietas nedrukā viņas!!