Mēbeļu veikals"Vanesa" - Drausmīga attieksme pret pircēju!
09.12 zvanīju veikalu "Vanesa", lai uzzinātu vai ir pārgošanā saliekamais galds "grāmatiņa".Man abildēja, ka ir viens, tas kurš ir izlikts paraugā.Tā kā man šis galds ir ļoti nepieciešams, bet es dotajā brīdī neatrados Rīgā, lūdzu pārdevēju, lai rezervē man šo galdu līdz nākamās dienas pustdienlaikam, jo tad es atbraukšu un to nopirkšu!Pretī saņēmu nepieļaujamu neatsaucību!Man pateica, ka tā viņi nedrīkstot darīt, jo tad jau veikals esot jāslēdz un neesot nozīmes strādāt!Ja šo galdu nopirkšot, tad es varot pasūtīt tādu pašu, tikai par piegādes termiņiem viņi neko nevarot man garantēt!Tā ir nepieklājīga attieksme pret klientu!Kā arī šī sieviete, kura man to pa telefonu skaidroja, teica, ka ja man rezervēs līdz rītam šo galdu, tad viņu atlaidīšot no darba!Vai tad tā ir pretimnākšana klientam?Vai tad jūsu vadītajā veikalā pērk tikai šos galdus un neko citu, lai norezervētu preci ir cilvēks jāatlaiž no darba?Varbūt šī darbiniece nav tik kompetenta, lai risinātu šos jautājumus?Kad lūdzu viņai vadītāja vai direktora kontakttālruni, man vienkārši veikalā nosvieda tālruni!Esmu sašutusi par jūsu darbinieku rupjību un nekompetenci!Un tas ir šinī laikā, kad jācīnās par katru pircēju!
Komentāri (12)
Kas tas par vārdu "pārgošanā"?
Vārds "pusdienlaiks" rakstās bez "t" :))
Baigā traģēdija! Itkā tas būtu vienīgais veikals Rīgā, kur tirgo tos saliekamos galdus.
kā var zināt, ka tu patiešām atbrauksi un nopirksi???? kur tava garantija???
Pēc tādas attieksmes manas kājas vairs šinī veikalā nebūs!Es nemētājos ar vārdiem, ja nevajadzētu man tādu galdu, tad nebūtu meklējusi!Ir jau arī jātic nedaudz cilvēkiem!Es jau lūdzu galdu atstāt līdz pusdienlaikam, lai arī veikalam būtu kaut kāda garantija, ne jau uz nedēļu vai divām!Ja pircējs neierodās pēc preces līdz noteiktam laikam, tad pārdevējs ir tiesīgs noņemt rezervi.
tāpēc jau neļauj rezervēt, jo bieži līdz noteiktajam laikam klients neierodas, īstenībā daļa pat neuzskata, ka pieklājīgi būtu, ja par to informētu... :) novēlu atrast to galdu un par tādiem niekiem nesūdzēties!
Paldies par novēljumu!Galdu tik tišām atradu, nopirku tieši no ražotāja un vēl par 20 Ls lētāk!Ja kādam ir nepieciešams, tad zvaniet tieši ražotajam!T.22308177, Silikātu ielā 7.
Es un mani radinieki, piemēram, pērk mēbeles tikai mēbeļu salonā "Vanesa"-www.vanesa.lv, kur var iegādāties gan moduļu, gan uz individuāla pasūtījuma virtuves, kā arī bīdāmās durvis un iebūvējamos skapju pēc pasūtījuma.Veikals ir ļoti liels visas mājas mēbeles pērku tikai tur un nekad nesaskāros ar rupjiem izteicieniem, pārdevēji vienmēr laipni un pretīnākoši.Salīdzinot ar citiem veikaliem mēbeļu salonā "Vanesa" ir ne tikai augsts apkalpošanas līmenis, bet arī ļoti zemas, un tajā pašā laikā pievilcīgas cenas.Tie cilvēki prot strādāt!!Visiem draugiem iesaku šo veikalu, Jums arī iesaku!!
re, kur par Vanesu tomēr ir sūdzība...un Aleksejs arī šeit ir klāt un slavas dziesmas var sākties:)))))Runājot par augsto apkalpošanas līmeni----nedomāju gan, ka viņs varētu būt augsts, ja var ticēt sūdzībai.Viela pārdomām...Alekesejam silti iesaku iet strādāt(ja vien viņš jau nestrādā)par reklāmas aģentu, labi sanāk, man šī reklamēšanās atgādina Centrāltirgu---vodka, spirtik, sigareti!!!
Es VISU dzīvokļa iekārtojumu nopirku tikai un vienīgi Vanesa mēbeļu veikalā. Dažas rezervēju, dažas pasūtiju, bet dažas kā ieraudziju tā nopirku :) Un ne vienā dienā vien.. Bet katreiz varētu teikt ka jutos kā vienīgā pircēja kurai pārdevēja pakaļ staigāja un komentēja katru preci :)
Ļoti priecājos par tur pieejamām atlaidēm un arī mēbeļu kvalitāte mani apmierina. Bij protams arī man aizķeršanās ar pasūtīto preci, bet kad tā laikā neatnāca, man zvanija un solija citu termiņu un rezultātā vēl arī daudz zemāku cenu dabuju, kad ierados personīgi jau pēc gatavās preces.
Ļoti priecājos!
Daudz kas atkarīgs no pārdevējiem...tur neko nevar garantēt...
Pasutijam skapi. Skapim mugura piegriezta no 2 atseviskiem gabaliem ... kuri turklat pec izmeriem neatbilst...
Skapim grida ari nepareizi samerita (prieksa-gluda- ar neapstradato muguru sajaukta, lidz ar to visas sameritas atzimes nepareizi), durvim sliede otradi pielikta... Pardeveja saka, lai pasi parliekam pareizi...
Par to ari paldies! Otrreiz tur vairs neiepirksimies.
Es stradaju tani veikala jau labu laicinu atpakalj un zinu visu,kas notiek no iekspuses. Saimniece fantastisks cilveks un nekad nav bijusas konflikta attiecibas. Pardevejas bij Daiga,Sveta ,Ludmilla. Kada slikta attieksme?Katrs klients tiek uzklausits un maksimium pretimnaksana, musu laikos ar mutisku rezervaciju neder, iemaksa dalu,la ir interese un sagaidisi savu galdu. Nebusim ignas un vis izdosies))) Lauris.