Mcdonald's - Pasūtītais neatbilst iegūtajam
Mcdrive tika veikts pasūtījums Big Tasty ar bekonu lielais komplekts bez tomātiem. Atbraucot mājās konstatējām, ka ievietots mazajās maizītēs chiken ar šķēli siera un vienu tomātu. Pēc skata kā no bērnu komplekta. Sazinājāmies ar pārdošanas vietu, kur tika paskaidrots, ka "nu sajauca, atbrauciet un iedosim kafiju". Vai 3x braukāšana šo burgeri nepārvērš par zelta stieni? Iesakām visiem pārbaudīt sapakotos komplektus, jo "nu sajauca" vai " nu neielika" ir jau bijusi vairākkārt.
Labdien,
Paldies Jums par sniegto informāciju. Lūdzu, nosūtiet savu kontaktinformāciju mums uz e-pastu, lai varam ar Jums sazināties: [email protected]
Lūgums e-pastā atsaukties uz Jūsu iesniegto sūdzību un norādīt kurā no mūsu restorāniem tas notika.
McDonald's
Komentāri (14)
Pilnīgi sačakarēja sūtijumu, sākumā iedeva tikai pusi, pēc tam dabūja vel daļu pasūtijuma, bet beigās palika bez trīs burgeriem, un lielās kolas vietā mazo. Samaksāja 19.60.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien,
Paldies Jums par sniegto informāciju. Lūdzu, nosūtiet savu kontaktinformāciju mums uz e-pastu, lai varam ar Jums sazināties: [email protected]
Lūgums e-pastā atsaukties uz Jūsu iesniegto sūdzību.
McDonald's
Mcdonalda nopirku ēdienu pa lielu naudas summu. Līdz ņenšanai. Aizbraucot mājās konstatēju, ka nav ielikti 20naggeti ar mērcītem. Un dzīvoju diezgan tālu no pilsētas, lai brauktu atkal vakara pakaļ.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien,
Paldies Jums par sniegto informāciju. Lūdzu, nosūtiet savu kontaktinformāciju mums uz e-pastu, lai varam ar Jums sazināties: [email protected]
Lūgums e-pastā atsaukties uz Jūsu iesniegto sūdzību un norādīt kurā no mūsu restorāniem tas notika.
McDonald's
tātad, tas ir noticis vairākkārt un jūs joprojām nepārbaudat ko pasūtat? kam tas pasūtījums ir vajadzīgs? jūsu pasūtījums darbiniekiem ir viens no simtiem, protams ka var kaut kur, kaut ko sajaukt, jums pašai jāskatās līdzi ko jums iedod. Ja saņemtais nesakrīt ar pasūtīto, jārunā uz vietas un nebūs jābraukā
Pēc neieliktajiem produktiem, preču skaits tiek pārbaudīts. Šoreiz nepareizais burgeris atradās pareizajā big tasty kastītē. Tāpat kā veikalā es neatveru piena paku, lai pārliecinātos, ka tas nav kefīrs.
Kā var pārbaudīt vai burgeri ir pareizi safatavoti. Ja es pērku 10 komplektus ,tad nan visi viņi jāatver vaļā un jāapskatās jas burgeriem starpā salikts. Divaini komenti!
Neapšaubāmi. Jums ir tiesības tā darīt. Un ņemot vērā jūsu regulārās neveiksmes arī pašas nervu sistēmu saudzējošs pasākums.
Vai tad Big Tasty nenāk kastē? ja pirms tam jau ir bijusi slikta pieredze, varējat pacelt vāku uz jau redzēt, ka maizītes nebija pareizās. Par to tomātu, ja bijāt mājās, varējāt ar dakšu izvilkt to nelaimīgo tomātu.
Vai jums neškiet, ka klientam ir jāsaņem tā prece, kuru viņš vēlas un par kuru attiecīgi maksā? Kādēļ būtu jāsēž mašīnā un kaut kas jāvirina, jāpārskaita, jāieliek vai jāizvelk no produkta.
Iesakām visiem pārbaudīt sapakotos komplektus, jo "nu sajauca" vai " nu neielika" ir jau bijusi vairākkārt. Tas ir jūsu teiktais. Jūs iesakāt pārbaudīt, bet pati negribat neko virināt un mašīnā skatīties x) Un protams, ka ir pilnīgi pareizi saņemt to, par ko samaksāta naudu, BET, kā jūs jau minējāt, ja ir apšmaukuši vairākas reizes, nebūtu loģiski pārbaudīt uz vietas?
Ļoti slikti, es vienmēr pienu atvēru veikalā jo tur raksties atvērt šeit, paldies, dievam, kefīru nav sajaukuši ar pienu.