MARKUSS VW AUTOCENTRS - Gramatika " attieksme pret klientu
Pasūtīju defektācijas tāmi, pretīm saņēmu gramatiski nekorektu papīru bez konkrētas valūtas, kļūdām katrā otrajā teikumā un neapmierinātu servisa vādītāju, bet naudu gan iesūca bez pretenzijām. Sēdēju blakus, sajutos kā latviešu valodas skolotāja 6.klases eksāmenā. Vadītājs 4 reizes (nepārspīlēju) printēja man pa jaunu šo ''defektācijas tāmi''. Un rezultātā tik un tā ir kļūdas arī pēc 4.printēšanas reizes. Neizturēju un aizbraucu prom....diezgan bēīgi, itkā nopietns VW serviss bet attieksme kā pamatskolā.
Samaksāju 53EUR..
Komentāri (1)
Un ko Jūs vēlējāties no mehāniķa? Viņš pārzin auto! :)