www.sudzibas.lv Manasoma.lv Neadekvāti pārdevēji

Manasoma.lv - Neadekvāti pārdevēji

Vēlos pabrīdinat visus cilvēkus par neadekvātu attieksmi un pārdevējiem. Iepērkoties veikalā manasoma (sia"komercio") , saskāros ar šausminošu attieksmi no pārdevēju puses. Iegādājos 24. 03. 2016 vīriešu brūnu, portfeļa ādas somu, kura maksāja ar atlaidi 150 eiro, parastā cena 198 eiro. Kā pārdevējs Māris skaidroja soma esot Francijas no labas ādas un ļoti kvalitatīva. Firma Katana. Uzticējos teiktajam, jo biju patstāvīgā kliente. Soma tikka pirkta dāvanā un izpakota tikkai 27. 03. 2016. Principā soma tikka lietota 30 min, kad ievēroju uz somas gaišas svītras. No sākuma nevarēju saprast kas tās par svītrām un ar pirkstu patīrīju, atkal palika svītra. Arī vietā kur soma taisās ciet ar taisāmo pieskaroties ādai paliek svītras. Tūlīt pat zvanīju uz norādīto nr. Manasoma.lv (+371 26160810) par cik bija brīvdiena. Ar mani runāja sieviete, kura nevarot atcerēties tadu somu, lai es atvedot darba dienā un parādot, sieviete jau telefona sarunas laikā bija nervoza. Soma tika iepakota atpakaļ oriģinālos maisiņos un protam ar čeku. Somu aizvedu 01. 04. 2016 savā vienīgajā brīvdienā ar cerību ka 1. Aprīlis pret mani šodien nejokos pārāk skarbi, bet diemžēl. Mani sagaidīja tas pats vīrietis un sieviete, acīmredzot tā pati kura runāja ar mani 27. 03. 2016 pa telefonu. Parādot somu, man tikka paskaidrots ka visas ādas tā lietojās, mazliet pieskaroties nāk nost krāsa, jo tā esot īsta āda, saku ka nevēlos tādu somu dāvināt un vēl pie tam tā nav tik lēta. Pretim sagaidīju teikumu"nekaitiniet mani, ja jūs nesaprotat neko no ādas somām tad nevajag celt pretenzijas. "pārdevējs sāka vilkt kautkādas vecas somas un makus no letes apakšas, metot uz letes, un skrapejot tās ar nagu, radīt man ka adas somas un maki visi tā maina krāsu skrāpējot. Es tomer nepiekritu un pajautāju, pārdevējām lai paņem jebkuru somu pārdošanā un novelk ar nagu, pārdevejs no manasoma.lv atbildēja ka nedarīs to jo tās esot jaunas un viņs nebojās tās. Bet soma ko iegādājos arī ir jauna, šajā brīdī pārdevējs no manasoma.lv saprata ka atbildet nav ko, pasauca kolēģi, kura sāka uz mani kliegt un virs manas galvas vicināt vienu no vecajām somām. Biju šokēta un likās ka esmu spiesta saukt policiju, jo šie cilvēki no manasoma.lv izskatīja neadekvāti. Sieviete ar sakostiem zobiem un paceltu somu virs savas galvas, lai man ar to sistu. Kliedzo ka varot to samainīt un vākties no veikala ārā. Kad sāku šoka stāvoklī skatīties pret ko samainīt, manis apvainošana turpinājās, ka mana atbraukšana palikšot uz manas sirdsapziņas un ka lai vācos prom. Tajā brīdī es sapratu, ka neviens nav pelnījis tādu attieksmi un ja reiz es atbraucu lai saprastu kāpēc tāda situācija sanāca, tad lūdzu man kā cilvēkam un klientam, kurš samaksājis ne mazu naudu par preci, paskaidrojat un piedāvājat alternatīvu, nevis uzbrukt, un izdzīt no veikala. Tāpēc somu paņēmu atpakaļ un darīšu visu lai pie šiem cilvēkiem neviens vairāk nesabojā svētku dāvanu brīdi, savu brīvdienu un nervu sistēmu.

I

Komentāri (2)

E Eva brab 06.04.2016

Viņiem ir mājas lapa un labak pasūtīt preci caur mājas lapu, lai būtu 14 dienas atgriezt bez iemesla.Ja viņam teikt tadu informāciju, viņi atbildēsiet, ka nedrikst atgiezt, bet PTAC teica ka tas ir iespējams izdarīt, galvenais lai būtu apliecinājums, ka jūs pasūtījat caur internetu. Tapat ar visiem interneta veikaliem.

P Parasts klients 03.06.2016

Ļoti līdzīgs manam piedzīvojumam, tikai es iegādājos maku "ādas". Kad vēlējos to atgriezt uz mani sāka pacelt balsi, un tieši tas pats ar vecu somu un maku vilkšanu no letes apakšas ārā lai man pierādītu ka tā ir īsta āda. bet es nepadevos un viņi man pārskaitīja naudu atpakaļ. Bet teica, ka sūtīs uz ekspertīzi un ka man pēc tam būs 3 reizes vairāk jāsamaksā par izdevumiem. Es teicu lai sūta. Pēc mēneša man atnāca e-pats no tās sievietes ar pielikumu kurā bija ekspertīzes slēdziens no Francijas ražotāja Latviešu valodā un no manis tiek pieprasīta nauda atpakaļ par maku plus izdevumi. Sapratu ka mani mēģina uzmest un pateicu, ka naudu man ir atgriezuši, tātad savu vainu atdzinuši. pateicu ka neko nemaksāšu. Tad viņi atsūtīja e-pastu kur bija teikts ka mana lieta tiek nodota parādu piedziņai. Bet vēl nekas nav bijis un runājot ar juristu viņi neko tādu arī nevar darīt. Man arī pastāstīja to ka tā viss ticamāk ir iebiedēšanas taktika, lai klients sabīstās un padodas. Galvenais ka taktika ir tāda, ka tev liek atbraukt, tad ar tevi neadekvāti sāk runāt vīrietis, un pēc tam pienāk tā sieviete kas mēģina, manā gadījumā mierīgi runāt, bet iebiedēt ar naudas sodiem utt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes