Maculeviči Evita un Oļegs no Lielvārdes - Nesamaksā par saņemto pakalpojumu
Pēctam, kad dotajam pārim sniedzām transporta pakalpojumu un mēbeles tika pārvestas pa Lielvārdī, izrādījās, ka naudas nav, tā neesot ieskaitīta, kā arī sekoja visādas citas atrunas, lai gan summa apmaksai bija zināma jau sākotnēji un pāris ne vārda neminēja par iespējamiem sarežģījumiem veikt darījuma apmaksu.
Neskatoties uz to, ka tika sastādīta parādzīme par 50% no pārvadājuma summas (50% tika samaksāti uzreiz) , apmaksas termiņš, nu jau, ir iztecējis, telefonu viņi neceļ un uzvedas negodprātīgi.
Citiem uzņēmumiem un privātpersonām iesākam nesadarboties / nesniegt pakalpojumus šiem indivīdiem ar pēcapmaksu, jo pieredze rāda, ka cilvēki ir negodīgi un nekaunīgi.
Komentāri (1)
Un Jūs esat tas bailtais un pūkainais, viscaur godīgais? Par Jums te arī ir sūdzības, tieši tādā pat stilā kā Jūsu rakstītās. Nevajag skriet un visiem pa labi, pa kreisi atsaukties, bez avansiem vai normāliem rēķiniem.
Sveicināti!
Mēs esam kravas taksometrs un klients norēķinās tāpat kā ar vieglo taksometru - pēc faktiski patērētā/ nostrādātā laika uz vietas.
Par mums šajā portālā ir 2 sūdzības 4 gadu laikā, abas nepatiesas/ nepamatotas un neviena nav par mūsu slikto servisu - vienā gadījumā klients sūdzas par tāmēšanu (pirmo reizi saskārāmies, kad klients var sūdzēties par prognozi/ aptuveno cenas uzmetumu), otrā - viltus "konkurentu darbonis" sūzas par sliktiem darba apstākļiem uzņēmumā, taču tieši ar mums nesazinās un neiziet uz kontaktu/ neatbild, jo tādējoti tas tiktu atmaskots.
Mūsu cenu politika ir caurspīdīga, norēķins tiek veikts saskaņā ar cenrādi, kurš ir publiski apskatāms mūsu mājaslapā.