DUS `Lukoil` - Krāpšana
Aizbraucu uzpildīties uz DUS "Lukoil", norēķinos ar karti par pirkumu 10.00ls, čeka izdruku nepaņemu.. Vakarā skatos, telefonā 7 neatbildēti zvani no 4iem dažādiem nummuriem. Pēc minūtes atkal zvana svešs nummurs-atbildu. Zvana no "Lukoil", kasiere. Esot kko nepareizi saspiedusi un 10.00ls vietā no kartes `novilkts` tikai 1.00 lvl, ka viņa no savas naudiņas samaksājusi un, ka man jāieved viņai kkad tā naudiņa. Neko, saku, ka tagad jau vairs nebraukšu, jo ir vakars, bet rīt ievedīšu. Nākamajā rītā iebraucu DUS, viņi parāda manu čeku, kas izdrukāts par 1 lvl, samaksāju atlikušos 9 lvl un aizbraucu. Satieku draudzeni, izstāstu par atgadījumu, šamā saka, lai paskatos konta izrakstā, jo viņai ir bijis tā, ka čekā parādās viena summa, bet no konta novilkta īstā. Paskatos-tiešām, konta izrakstā parādās, ka noņemti visi 10 lvl. Braucu atpakaļ uz DUS "Lukoil", izstāstu, ka ir kkāda kļūda, jo man ir novilkta pilns summa. Vadītāja atbild, ka vainīga ir banka. Neko, braucu uz banku. Tur man pasaka, ka pats "Lukiol" ir vainīgs, ka izsists nepaareizs čeks, jo banka no zila gaisa nevarēja novilkt 10.00l lvl, bet tikai tik, cik tika pieprasīts. Izdrukāju konta izrakstu, aizbraucu uz Lukoil, parādu izdruku, šamie zvana uz Rīgu, saka, lai pēc laika pienākot, noskaidros, kas tur ir. Pēc laika aizeju, vadītāja prasa, lai uzrakstu iesniegumu, ar kuru viņa ies uz banku prasīt to naudu atpakaļ. Nu ir pagājušas 2as nedēļas un man nav ne pazvanīts, ne kā citādi paziņots vismaz kaut kas! Absolūts klusums. Pāris reizes biju iegājusi un jautāju, vai tur kaut kas iet uz priekšu, bet ne vienu reizi vadītāja nebija uz vietas un kasiere teica, lai nāku nākamajā dienā 8os no rīta, tad viņa būšot. Jā, paldies.
Redz, kad kasierei vajadzēja savu naudu dabūt atpakaļ, tad atrada 4us telefonus no kā man pazvanīt, bet kad jāatrisina šī situācija, tad pat 2vu nedēļu laikā neatrod laiku pazvanīt un pateikt, kas notiek! Mana muļķība? Ka nepaskatījos konta izrakstu PIRMS iedevu naudu. Otra muļķība? Samaksāju tos 9 lvl nākamajā dienā vienkārši uz rokas un viss. Man nav nekādu pierādījumu, ka esmu to naudu maksājusi..
Ko darīt? Nezinu. Vēl aizbraukšu uz to DUS, papurināšu, kas par lietu.. bet, uzzinot, ka arī citi cilvēki tieši šajā dus ir apkrāpti, tad es vairs neticu, ka savu naudiņu atgūšu.
Otrs ir tas, kāda bija viņu attieksme. Reizē, kad es ierados ar bankas izdruku, man bija jāstāv durvīs un jārunā(darbinieku izeja kur it), jo kasiere ar vadītāju pa to laiku pīpēja, un man protams visi tie dūmi bija jāelpo. Tāda attieksme bija arī pārējo laiku, ko pavadīju tur.
Iet uz `patērētājiem`? Bet man nav nekādu pierādījumu..
Komentāri (5)
Uzpildies tajā Lukoilā par tiem Ls. 9 un aizbrauc nesamaksājusi! Tālāk būs redzams, kas notiek!
psc, tads pis... 10 ls delj. Labak nevajadzeja braukt tur un maksat vinjiem
..šobrīd vairs nav runa par tiem 9, - bet par to, kā cilvēki tiek krāpti!
Lukoils medz panemt vairak neka vajag, bet velak nereaget uz to ka tiek pieprasita nauda atpakal. Mana gadijuma tas ari ir ap 9 Ls. Pat neatbild uz sudzibas mailiem.
Strādāju Lukoil DUS. Krāpties darbiniekiem neizdodas, jo viss tiek kontrolēts ar augstākās vadības palīdzību. Mīļie cilvēki, lūdzu, ja Jūs šaubaties degvielas uzpildes stacijas darbinieka darbībā - VIENMĒR paņemiet abus čekus (termināla un kases). Summai uz abiem čekiem ir jāsakrīt.