Ling Fluent - Krāpšana

Labdien!
Internetā samaksāju par Angļu valodas kursiem. Kompānijai vajadzēja atsūtīt aktivizācijas saiti, bet jau pagājis vairāk nekā mēnesis, bet aktivizācijas saite vēl joprojām nav atsūtīta. Bija e-pasts no [slēpt]@lingfluent.com , ka atsūtīs arī ar kurjeru, bet tas arī nenotika. Sūtīju vairākus e-pastus, bet nekādu atbildi nesaņēmu.

G

Komentāri (14)

BondsBonds 12.02.2017

Ko? Raksti lv valodā bet neko nevar saprast? Tu reklamē šo nepazīstamo lapu?

G GintsF 24.02.2017

Krāpšana. Viņu mājas lapa tagad - http://lv.ling-fluent.com/. Nav arī neviena kontakttālruņa.
Samaksāju, bet joprojām nesaņēmu ieejas paroles Angļu valodas kursam.

D dzintra56 29.08.2017

mulkibas! samaksajot interneta uzreiz ir piekluve tai lapai! nav nekadi kodi jagaida. nu vismaz man ta bija

A Aldisss 16.04.2019

Sveika
Un kādā adresē "līdi" iekšā?

N nastasija45 25.01.2018

Šodien gribēju turpināt mācīties angļu valodu, bet saņēmu norādi, ka nav pareiza parole. Tad sākās riņķa dancis- ievadiet jauno paroli- ieiet- jums nav konta. Tā nomainīju 3 jaunas paroles, bet pie mācībām tā arī netiku. Uzrakstīju [slēpt]@ligfluent,com, bet atbildi tā arī nesaņēmu. Kāpēc neprasīja pasūtījuma kodu?

J [email protected] 28.01.2018

Smaksāju 47 eiro, DPD kurjeram,kurš izsniedza vēstuli ar paroli, bet izrādījās, ka šī parol neesot pareiza un tā es joprojām nevaru ieiet viņu svešvalodas studijās. Ko lai es daru? Ar cieņu Jānis.

A Aldisss 16.04.2019

Kas tajā kurjera sūtītajā pakā bez papīriem un vienas zilas plastikātas kartītes ar paroli vēl bija?

J [email protected] 28.01.2018

Samksāju DPD kurjeram 47 eiro par ūtījumu, kur bija parole,bet ar šo proli nevaru uzsākt mācības, jo tā neesot pareza lai uzsāktu mācības. Tā rī vēl neesmu uzsācis mācības,.ar cieņu Jānis

M Mārīte Rozenfelde 15.02.2018

Tieši tas pats! Atsūta ar kurjeru kodu, kurš nederīgs un vairs neviens neiet uz kontaktu! NEATBILD! Jāgriežas patērētāju tiesību aizsardzības centrā, bet vai tie ko šiem krāpniekiem varēs padarīt? Un kā lai atgriež naudu, ja neviens neatbild? ESOT divu nedēļu atteikšanās termiņš!? Kā atteikties?

A Armands Liepiņš 20.02.2019

Nezinu, piemēram, man draudzene nesen ieteica lietot šo platformu, jo viņai pašai ļoti patika tā apmācibu sistēma. Gadījumā, ja man bija kāds jautājums par to kā izmantot paroli vai ielogoties, ļoti laicīgi un laipni atbildēja konsultante uz e-pastu. Situāciju atrisināju burtiski nākamajā dienā. Sazvanīt, piekrītu, var būt grūti, tāpēc vislabāk rakstīt e-pastu un noteikti viņi atbildēs. Vismaz pēc manas nesenās pieredzes. Pati platforma man kopumā patīk, nav tāda kā citas. Tāpēc noteiki nepiekritīšu šeit minētajām sūdzībām, galvenais ir ar viņiem sazināties.

A Aldisss 16.04.2019

1/ Kādā veidā sazināties?
2/ šis e-pasts? [slēpt]@ligfluent.com ?
3/ vai ir klāt kāda "iekārta".. kā bildēs?

A Armands Liepiņš 16.04.2019

Jā, e-pastam jābūt [slēpt]@ligfluent.com , nav iekārtas, bet ir interaktīvā platforma internetā, arī nodarbības ar pasniedzēju tiešsaistē.

J Jekaterina Ivanova 06.11.2019

droši ka Iveta Zviedre ir reklamas triks.

L Laimonis Jurcāns 16.06.2020

pagājušo mēness pieteicos mācīties angļu valodu - vis bija ok . ja bija jautājums uzraksīju - atbildēja, likās, ka sakarīgs cilvēks tur strādā, ja pareizi atceros tā bija Dace Miķelsone, kas atbildēja.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes