Frizētava Lēdijas - Drausmīga attieksme pret klientu no administrācijas puses
Vēlos uzsvērt, ka sūdzība neattiecas uz meistaru darbu, jo tas vienmēr ir kvalitatīvs un viņu attieksme ir ļoti pretimnākoša. Es nesaprotu, kā var būt tāda administrācijas attieksme pret klientu nabadzīgā mikrorajonā, kur par katru klientu vajadzētu cīnīties. Jau iepriekš ir bijuši vairāki gadījumi, kad dienu iepriekš pierakstos uz procedūru un atnākot man tiek paziņots, ka konkrētais pieraksts neeksistē. Šoreiz pierakstījos pie konkrētas meistares, tāpēc iepriekš noskaidroju, kurā dienā viņa strādā, taču, ierodoties uz procedūru, man pēkšņi tika paziņots, ka esmu pierakstīta pie citas meistares un ka šodien konkrētā meistare vispār nestrādā. Administratore uz mani skatījās tā it kā tas būtu pilnīgi normāli, ka pa telefonu tiek sniegta nepareiza informācija par meistaru darba laiku. Visus šos gadījumus vieno tas, ka administratore neizsaka nevienu atvainošanās vārdu. Es saprotu, ka administrators var kļūdīties, bet var taču piezvanīt klientam (numurs tika iedots) un paskaidrot, ka klientam nāksies izmantot cita meistara pakalpojumus vai pierakstīties uz citu dienu. Un pats galvenais - dārgā administrācija, iemācieties vienreiz vārdu 'izviņiķe / atvainojiet'!
Pievienot komentāru