Latvijas gāze - Nokavējuma procentu izkrāpšana
Februāra beigās iesniedzu skaitītāja rādījumu lg mājas lapā 1453, kuru mājas lapa izkropļoja un pārveidoja par mistisku ciparu 2576 un piestādīja man rēķinu par 2299,46 eiro. Tas ir par mēnesi un 2 m3 gāzes. Pēc gaso ierašanās skaitītāja rādītāji tika laboti, bet man iekasē nokavējuma procentus par šo mistisko summu (nokavējuma procenti 37,69 eiro)
serviss ļoti slikts, grib apkrāpt klientu.
Dokumenti un rēķini pielikumā
Labdien. Pateicamies par Jūsu iesūtīto informāciju. Iepazīstoties ar pievienotajiem maksājuma dokumentiem, vēršam Jūsu uzmanību, ka nokavējuma procenti tiek ieturēti automātiski, ja maksājums saskaņā ar sagatavoto norēķinu dokumentu nav veikts pilnā apmērā dokumentā norādītajā termiņā. Tā, kā Jūsu gadījumā ir izveidojusies situācija, kad rēķins tika izrakstīts uz rādījumiem, kas neatbilst faktiskajam dabasgāzes patēriņam, kā arī Jūsu jau esat veikusi skaitītāja pārbaudi, lai iesniegtu sistēmas operatoram GASO korektus patēriņa rādījumus, tad, lai mums būtu iespēja izskatīt situāciju, kuras rezultātā ir izveidojies kavēts norēķins un aprēķināti nokavējuma procenti, aicinām rakstiski iesniegt sūdzību dabasgāzes tirgotājam Latvijas Gāze personīgi, uz e-pastu [email protected] vai klientu portālā mans.lg.lv, norādot situācijas aprakstu un lūgumu anulēt ieturētos nokavējuma procentus. Situācijas, kad sistēmas, kas ir tehniska iekārta un mēdz nedarboties, vai klienta cilvēciskas neuzmanības dēļ, vai pat dabasgāzes noplūdes dēļ, iesniegtais dabasgāzes patēriņš rēķina sagatavošanai neatbilst faktiskajam patēriņam, kā rezultātā maksājuma summa neatbilst patiesajam maksājumam, mēdz būt daudz un dažādas. Tāpēc katru situāciju ir nepieciešams izvērtēt un izskatīt individuāli.
Pievienot komentāru