Latvenergo - Neatdekvāts rēķins
Labdien,
Saņēmu ikmēneša elektrības rēķinu par 1-istabas dzīvokli,241.16eiro,manuprāt tā ir neadekvāta summa par 1-istabas dzīvokli,ja rēķina pēc kalkulātora tad par 101kwh ir jāmaksā 16.63eiro,man patēriņš pēc skaitītāja rādījuma no 17.debembra-17janvarim bija 127kwh,tad sanāk ka man aptuveni vajadzētu maksāt ap 20eiro. Taču Saņēmu rēķinu par 241.16 eiro,rodas jautājums vai šis rēķins tika aprēķināts par visu daudzīvokļa māju? Jo viens cilvēks 1-istabas dzīvoklī nekādi nevar patērēt tik daudz elektrības,lai būtu tāds rēķins.Vēlētos,lai mans rēķins tiktu pārskatīts un pārbaudīts,jo rupja kļūda ir acīmredzama.
Paldies
Komentāri (4)
Iespējams, Jums ir bijis izlīzinātais maksājums un, kā jau gada sākumā, ir noticis pārrēķins - Jūs būsiet iepriekšējā gadā ik mēnesi nedaudz vairāk patērējusi kā paredzēts, par ko tagad ir jāatmaksā starpība.
1808 kWh = 241,19 EUR
Labdien!
Aicinām ņemt vērā, ka elektrības rēķina summu dzīvojamā platība ietekmē daļēji, jo primārais, kas ietekmē patēriņu ir ikdienā lietotās elektroierīces, to jauda, lietošanas paradumi kā arī iedzīvotāju skaits.
Ņemot vērā fizisko personu datu aizsardzības procesus, šeit Jums situācijas skaidrojumu sniegt nevarēsim, aicinām sazināties ar mūsu klientu servisu Elektrum - 8400 kur izskaidrosim situāciju un aprēķinā vērā ņemto periodu, kWh daudzumu - patēriņu.
Teorētiski šādas situācijas saistās ar patēriņam neatbilstošu pieteikto Izlīdzināto maksājumu un šādos gadījumos tas var būt gala aprēķins, kas nav jāatiecina uz vienu mēnesi, bet visu iepriekšējo periodu, kad ikmēneša summa un kWh, kas maksāti nav atbilduši faktiskajam patēriņam vai arī situācijās, kad ilgstoši nav ziņoti rādījumi un aprēķins pēc vidējā patēriņa.
Vienlaicīgi aicinām vērst Jūsu uzmanību, ka šajā portālā informācija ir pieejama publiski un esat pievienojusi rēķina ekrānbildi, kurā ir redzama Jūsu adrese, līguma numurs, kas var tikt saistīti ar Jūsu personas datiem, kam šeit var piekļūt 3. puses pesonas.
Gaidīsim Jūsu ziņu vai zvanu uz mūsu klientu servisu, jo klientam ir jāmaksā tikai un vienīgi par patērēto elektroenerģiju - https://www.elektrum.lv/lv/majai/par-mums/kontakti/
Priekškam viņai vel zvanīt ja visi dati tepat ir redzami?