Latvenergo - Avarija sadales tīklā
Cūcīga apkalpošana!!! Operatore vārdā Sarmīte negribēja fiksēt avarijas gadījumu daudzdzīvokļu namā. (zvans 04.11.2012. plkst. 14:26) (Reāli avarija notika jau 13:45, vienkārši cilvēki mierīgi gaidīja avarijas brigādi). Viņa nenosauca savu uzvārdu un nometa klausuli (pēc tādas sarunas bija skaidrs, ka palīdzību no Latvenergo gaidīt ir bezcerīgi). Rezultātā remonta brigāde atbrauca tikai 17:30, defektu novērsa 18:15. Galu galā cieta māja, kurā ir vairāk nekā 100 dzīvokļu. Kurš atbildēs par tādu cūcīgu apkalpošanu?! Protams, ka neviens. Priekš kam tad ieraksta telefonsarunas ar operatori, ja viņi tiek bezkaunīgi uzvedas pret klientiem, kas viņiem maksā katru mēnesi naudu?!
Komentāri (5)
Atļaušos atgādināt, ka daudzīvokļu māju iedzīvotājiem ir savs namu apsaimniekotājs, kuram jāziņo par visām avārijām (šī informācija ir norādīta komunālo rēķinu kvītīs). Latvenergo nav tiesību bez nama apsaimniekotāja atļaujas/aicinājuma ierasties un veikt jebkāda veida remontdarbus/pārbaudes nama apsaimniekotāja daudzīvokļu mājā.
p.s. Zinot Latvijas tautas ļaunprātīgumu, lielāko Latvijas zvanu centru darbinieki apkalpo klientus ar, tā saucamajiem, segvārdiem. Šī prakse tiek ieviesta pateicoties neapmierinātajiem klientiem, kas bez jebkāda argumentēta pamata (kā redzams, arī šajā gadījumā) "nozākāja" operatorus par viņu neprofesionalitāti, nemaz nenoskaidrojot vai radusies situācija vispār ir zvana saņēmēja kompetencē.
Namu apsaimniekotājs šajā gadijumā ir koopeperatīvs kuram ar Latvenergo ir sadarbības līgums- sava elektriķa sestdienas un svētdienas nav un telefoni nav sazvanami. Man nav jazin visas līguma ipašības (piederibas robeža un t.t)- rēķinus es maksaju Latvenergo, bēt par kadu "pakalpojumu" var iet runa ja elektrības nav līdz skaititajam. Nebraukt uz izsaukumu vai tas ir normali? Galu galā visi sūkni kuri ir majā apstajas (bet ja būtu ziema un -15 gradu)- māja vareja pālikt arī bez apkures tad krietni ilgaku laiku.
judzin, Tu minēji 'Man nav jazin visas līguma ipašības' - nu tad nevajag vainot to, kas nav vainīgs!
Visi, kas lasot sūdzību piekrīt - izlasiet, lūdzu, vēlreiz Laimonis.L komentāru - pilnīgi pareizs un es pat teikti ļoti pamācošs tiem, kas to nezināja :)
Ja Latvenergo vai Sadales Tīkli ir tik gudri ka nebrauks uz daudzdzivokļu māju kurā ir bez elektrības ar vairak neka 100 dzīvokļiem tad lai vismaz operatores zina visas daudzdzivokļa kooperativa mājas elektriķus un ka viņus sazvanit un dabūt (iet runa par sestdienam, svetdienam vai pa nakti- kad tiem ir brīvlaiks). Nav gruti datorā ielikt šadu info un uz iedzīvotaja zvaniem vienkarši atbildet: "paldies par informaciju, tuvakajā laikā bojājums tiek būs noversts". Tad operatorei pašai jameģin dadūt to elektriķi vai citu atbildīgo darbinieku- un ja nav iespejams tad rikoties pilnvaros robežā. Es pieveršu uzmanību- runa nav par prīvatmaju bet par daudzdzivokļu māju. Bet stastit pa telefonu: nav piederības robeža, lasiet savu līgumu, nebrauksim (Rīgā tomer nav tik tālu jabrauc). Līgumu lasīt sveces gaismiņā? Vienalga nacies braukt- neviens sadales skapi pagrabā pats iekšā neies.
Jā, mums arī gadījās ķibele, pēkšņi naktī vairāki dzīvokļi palika bez elektrības, iedzīvotāji zvana apsaimniekotājam, viņš izstaigāja un pārbaudīja kāpņu telpu sadales skapjus, tajās neko neuzrāda, tajās iekšas bija kārtībā, nokāpa pagrabā un tika konstatēts ka elektrības sadales skapī izkusis vai sadedzis viens vads, tika zvanīts uz Latvenergo, izskaidrots, pazaudēts stundu laiks, apsaimniekotājs gudrāks no visa teiktā netika, ar vieniem vārdiem palīdzība netika sniegta un uz savu roku tika no malas meklēts elektriķis, kurš novērsa problēmu un pie elektrības iedzīvotāji tika tikai 17:00 vakarā, jo ne kurš katrs grib ņemties pagrabu sadales skapjos, a ja kas ?