Elektrum - krāpšana

Labdien, par pagājušo gadu tika veikts automātiskais maksājums par elektrību īpašumā, kurā praktiski neviens neuzturējāsm, līdz ar to radās pārmaksa, kuru Elektrum kompānija gada beigās atzina par patiesu.
turpmāk 2017g. izvēlējos maksāt pēc skaitītāja fiksētā rādījuma, līdz ar to domājot, ka pārmaksa izlīdzināsies un sākšu maksāt tiklīdz Elektrum uzskaites sistēmā rādījums ( kas būtiski atšķiras ar faktisko) sasniegs faktisko.
bet nē, loģika te nedarbojas, jo Elektrum uzreiz aizmirst, ka ir bijusi pārmaksa un patēriņu sāk skaitīt itkā tāda pārmaksa nebūtu nemaz bijusi.

no jauna ir kārtējie rēķini un pārmaksas summa tiek aizmirsta izsakot visādus neloģiskus argumentus katru reizi savādākus + tā, kā esmu neapmierināta un tos no janvāra mēneša nemaksāju, tiek pieskaitīta arī soda nauda, kaut reāli ir pārmaksa.

kā cīnīties un kā panākt taisnību?

Atbilde no Latvenergo Support 29.03.2017

Labdien!

Mums ir svarīgs klientu viedoklis un novērtējam Jūsu sniegto informāciju par minēto situāciju. Ņemot vērā, ka nepieciešami precīzi dati, lai izvērtētu konkrēto gadījumu, aicinām tomēr sazināties ar mūsu Klientu servisu Elektrum (zvanot uz 80200400, sūtot e-pastu uz [slēpt]@elektrum.lv) ar lūgumu sniegt detalizētu skaidrojumu par izveidojušos situāciju.

A

Komentāri (12)

M Maaija 29.03.2017

Man ļoti līdzīgi! Gadu un 3 mēnešus neviens nav bijis lauku mājās, tur nav nedz TV, nedz ledusskapja, nedz kā tāda,kas patērētu elektrību, drošinātāji izslēgti!

Pat labi gribot tikt šādā laikā uz turieni ir neiespēji, jo ir slikti ceļi. Bet man ir kaut kā tur jātiek un jāpārliecinās ka tiešām pa mēnesi neviens cipars nav mainījies un jānodod skaitītāja rādījumu, pretējā gadījumā man skaita mistiskus ciparus , pat 60 eur vērtībā! Nomaksāšu parādu par pēdējo gadu ( KURĀ NEVIENS KILOVATS nav iztērēts) un pāriešu uz citu elektrības sniedzēju , tā kā to izdarīja tuvējie kaimiņi.

L Latvenergo Support 30.03.2017

Labdien!

Kā jau iepriekš minējām, mums ir svarīga veiksmīga savstarpējā komunikācija ar klientu, tādēļ lūdzam Jūs sazināties ar mūsu klientu servisu 80200400, lai saņemtu skaidrojumu par šo situāciju. Iespējams, ka šajā gadījumā piemērotākais risinājums būtu norēķinu metodes maiņa, jo, izvēloties rēķinu, faktiskie skaitītāja rādījumi ir jāiesniedz katru mēnesi, neskatoties uz to, vai šajā adresē ir/nav patēriņš. Šī situācija nav atkarīga no izvēlētā pakalpojuma sniedzēja, bet ir klienta pārziņā. Gaidīsim Jūsu zvanu!

S Stenlijs 11.04.2017

Tak ieej elektrum portālā un norādi citu vidējo patēriņu. Nekas neliedz tos rādījumus arī sadzejot ja zini ka stāv uz vietas.

P Pretenzija Pretenzija 31.03.2017

Smieklīgakais tas, ka šie piezvana un piedāvā ( pēdiņās ) izdevīgāku tarifu it kā par 1 eur zemāk, bet tajā paša brīdī, to 1 eur vēlas paņemt atpakaļ , par apdrošinātu ! :D Šai saku, kur tad ir izdevīgums?! Nekādu izmaiņu! Latvija, Latvenergo, Kukuļi, Mārketings, Bizness, nauda tik kaut kur pa labi, pa kreisi neceļos aiziet! :D

L Latvenergo Support 03.04.2017

Labdien!

Vēršam Jūsu uzmanību, ka piedāvājums ar apdrošināšanu ir katra klienta izvēle, izvērtējot pakalpojuma piemērotību ikdienā izmantotajām elektroierīcēm, elektroiekārtām un iekšējam elektrotīklam.

Priekšrocības jāskata individuāli, izvērtējot katra klienta elektroenerģijas lietošanas paradumus, norēķinus, patēriņu.

Klientu ērtībām piedāvājam pašapkalpošanās portālu www.elektrum.lv, kurā var salīdzināt dažādus produktus pēc patēriņa, šajā portālā pieejama arī norēķinu informācija, viedo skaitītāju datu atspoguļojums un analīzes iespējas, ja adresē uzstādīts viedais skaitītājs ar attālināto datu nolasīšanu.

Aicinām ņemt vērā, ka Elektrum klientu serviss ir elastīgs jautājumos par apmaksas termiņiem, kas ir nākamā mēneša pēdējā diena, pieejams bezmaksas klientu servisa tālrunis saziņai un mobilā lietotne Elektrum informācijas apmaiņai un datu attēlojumam, kā arī bezmaksas konsultācijas Elektrum Energoefektivitātes centrā.

Aicinām klientus izvērtēt pakalpojumu atbilstību pēc pieslēguma patēriņa, kā arī, veicot salīdzinājumu, pievērst uzmanību līguma nosacījumiem.

P Pretenzija Pretenzija 03.04.2017

Es pat tālāk Jūs murgojumu nelasu, bet skaidrs, neesat lojāli pret katru klientu, ja trāpās, kas nereaģē uz Jūsu esamību, tad arī turpiniet neievērot. Kā kāds sāk interesēties vai pievērst uzmanību, pat tad notiek acīm redzama mānīšanās. Mārketings un vēlreiz mārketings runā ar Jūsu muti, bla, bla, bla :(
Elastīgs kā čūska uz mānīšanos, jūūū, tur esat speci.

P Pretenzija Pretenzija 31.03.2017

Nekas cits neatliks, kā meklēt citu risinājumu, starp idejātiem, kurš labākus nosacījumus piedāvās, pie tā aiziešu!

S Stenlijs 11.04.2017

Visi kuri ir ņēmuši izlīdzināto tarifu no elektrum ir pātmaksājuši gan virtuāli, gan reāli. Nav nevienu pozitīvu atsauksmju un klienti šo kārtību nesaprot. Lietoju dinamisko tarifu un pretēji latvenergo dezinformācijai nekādu pārsteigumu nav un ir lētāk. Ar izlīdzināto tarifu gan pārsteigums vismaz vienreiz gadā ir garantēts.

е евгения 27.02.2018

От работы ЭЛЕКТРУМа становиться плохо Я пол года жила в деревне а заплатила за целый год И понятно что новые счетчики закодированы и мне добавили за пол года по 70 кв в месяц А это 420 кв я оплатила так как не выключила счетчик а только эл приборы в квартире И я по возращении из деревни сильно была удивлена показаниям счетчика А сейчас потихоньку добавляют мне на счетчик в Бауском районе но скромней Новые счетчики большое зло для населения

L Latvenergo Support 28.02.2018

Sveicināti!
Visi elektroenerģijas skaitītāji uzskaita objekta reālo elektroenerģijas patēriņu. Viedais elektroenerģijas skaitītājs atšķirībā no iepriekšējās paaudzes skaitītājiem, sniedz detalizētu informāciju par elektroenerģijas patēriņu. Katra klienta situācija un pieredze ir idividuāla. Jautājumu un neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar Elektrum klientu servisu pa bezmaksas tālruni 80200400 vai izmantot citu Jums ērtāku veidu: https://www.elektrum.lv/lv/majai/par-mums/kontakti/

P Panda 1559 07.09.2018

Man sanaca variants tads pirmo reizi kartoju elektribu uz savu vardu. Nosledzu ligumu 13.08vini uztaisija ka ligums speka sacies ar 01.08 un reikina atnaca tada summa kuru nekad dzive ar viru dzivojot neesam paterejusi. Un pat's labakais ka ieprieksejiem irniekiem ari atnaca reikins kura tiek pieprasita reikina atmaksa par augusta menesi lidz 10.08

L Latvenergo Support 07.09.2018

Sveicināti! Aicinām vērst uzmanību, ka katra klienta situācija ir individuāla, tādēļ lūdzam sazināties ar mūsu klientu servisu Elektrum pa bezmaksas tālruni 80200400, lai rastu situācijas risinājumu un skaidrojumu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes